Skal jeg slå til?
Fra : hedegaard

Dato : 16-12-03 08:12

Kan jeg få et par kommentarer med på vejen om denne bil, som jeg overvejer
at købe? Hvor meget skal jeg forsøge at presse prisen, hvis jeg ender med at
slå til?

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=244200445&page=6

TAK

Fra : Kim Hansen

Dato : 16-12-03 11:11

"hedegaard" <hedegaard@FJERNMIGchristiansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at købe? Hvor meget skal jeg forsøge at presse prisen, hvis jeg ender med

Prøv endelig at trykke prisen, mit bud er at forhandeleren max. har betalt
65.000,- for den vogn.
Jeg er selv ved at sælge en Corolla GLS 1,6 Stw fra 1997 (kørt 107.000). Den
forhandler jeg har købt bilen hos, og fået passet service ved, gav et 1. bud
på sølle 72-73.000,-, jeg sagde så til ham at skulle vi handle noget som
helst så skulle vi på 85.000,- hvilket han så mente han også kunne gi', da
jeg fortalte at Mazda i byen havde sagt 85.000,- som deres 1. bud. Lige nu
går vi og venter på at vores nye Mazda kommer til landet (Mazda var også
villige til at gi' noget rabat på den nye bil), for når Toyota på den måde
prøver at "ta' røven" på os, så gider vi slet ikke handle hos dem, vi har
trods alt købt bilen fra ny hos dem og fået lavet alle service hos dem.

Kim

Fra : [8700] Brian Mark Ma~

Dato : 16-12-03 14:48

Jeg mener den er for dyr - vi købte en Toyota Carina E - fra 12mdr. 1997 med
140.000km på tælleren ved en forhandler til samme pris... Den havde også
aircon - servo - osv..

Mvh.
B. Madsen

Fra : Martin P.

Dato : 16-12-03 16:54

> [...]
> at købe? Hvor meget skal jeg forsøge at presse prisen, hvis jeg ender med

Jeg ville ikke købe lige præcis den.

Du kan sagtens få en Corolla 1.6 GSi-16/Sport til samme eller lavere pris.
Så får du mere udstyr.

Hvorfor ikke handle privat?

--
- Martin

Nissan Almera GTi

Fra : Peter C.

Dato : 16-12-03 21:56

> Så får du mere udstyr.

Rigtigt....men man skal huske at forsikringen for en GSi kan være dyrere end
for en Xli, til trods for de har samme fartpotentiale.
Det var det ihvertfald hos mit daværende selskab (Østifterne)

Sport kan iøvrigt også være en 1,3....så er det sg* så som så med
sporten...skulle jeg hilse og sige

MVH Peter C:\
(Corolla 1,6 XLi ´96)

Fra : hedegaard

Dato : 17-12-03 17:37

> [...]
> at købe? Hvor meget skal jeg forsøge at presse prisen, hvis jeg ender med

Hej igen
Jeg fik bilen til 75000 incl levering og 1/2 års fuld garanti og service...
Det er vel OK?
Der var én der spurgte til hvorfor jeg ikke handler privat -Hmmm ja det var
også i mine overvejelser, men er bare ikke så stort udbud for tiden. Og de
der har været har næsten alle været på Sjælland.
Jeg har fået stjålet min gamle Corolla, og havde derfor brug for en ny
efterhånden. Det er længe at vente 4 uger på at man kan gå til forsikringen
og få nogen penge til at købe ny for... Især i denne tid hvor der er meget
at køre efter...

Tak for jeres input - Lisbeth

Fra : [8700] Brian Mark Ma~

Dato : 17-12-03 20:32

Tilykke med den - at presse prisen 10.000kr er meget fint - du har fået dig
en god lille bil der.

Mvh.
B. Madsen

Fra : Kim Hansen

Dato : 19-12-03 02:09

> [...]
>
> Hej igen
> Jeg fik bilen til 75000 incl levering og 1/2 års fuld garanti og
Ja det virker rimeligt nok og garantien er altid rar at ha'

> Tak for jeres input - Lisbeth
np

Kim

Fra : Michael