Julegave?
Fra : Ukendt

Dato : 15-12-03 22:23

Hey

Hwilke gaver ville vække glæde under juletræet (selvf. bilrelaterede)?
Jeg håber på nye vindusviskere, motorolie og så lige den der 2.5 motor

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : bme

Dato : 15-12-03 22:26

> Hwilke gaver ville vække glæde under juletræet (selvf. bilrelaterede)?
> Jeg håber på nye vindusviskere, motorolie og så lige den der 2.5 motor

hmm, mangler en del, men et nyt kvalitetstopnøglesæt med store toppe ville
nu ikke være dårligt.

/bo

Fra : Morten Juel

Dato : 15-12-03 22:25

> Hwilke gaver ville vække glæde under juletræet (selvf. bilrelaterede)?
> Jeg håber på nye vindusviskere, motorolie og så lige den der 2.5 motor

Jeg vil bare gerne ha en ny E30 320i når jeg nu har totalskadet den gamle
:o/

Men ok en E30 325i touring ville da heller ikke være af vejen

Mvh
Morten

Fra : Christabel & Anders

Dato : 15-12-03 22:29

En velholdt VW Golf 3 TDI, med ikke for mange km på bagen!!!!!

/Anders

Fra : Jonas R.

Dato : 15-12-03 22:34

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message SNIP

> Hwilke gaver ville vække glæde under juletræet (selvf. bilrelaterede)?

Ehm en anbefaling til en som kan lave nogle flotte dørsider til min audi så
jeg kan få højtalere i dørene :)

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 15-12-03 22:38

On Mon, 15 Dec 2003 22:33:41 +0100, "Jonas R." <hihi@hihi.dk> wrote:

>Ehm en anbefaling til en som kan lave nogle flotte dørsider til min audi så
>jeg kan få højtalere i dørene :)

Dét har der været noget om i bilstereo-gruppen. Jeg tror, John S ved
noget mere om dén sag - eller Tobias N...

/Mogens
'95 Alfa Romeo 164 Q4
'91 Opel Omega 3000 24V (til salg)

Fra : John Sahl

Dato : 16-12-03 00:11

Jonas R. wrote:
> Ehm en anbefaling til en som kan lave nogle flotte dørsider til min
> audi så jeg kan få højtalere i dørene :)

Mads fra MN Montering kan i al fald klare det så du bliver tilfreds.
www.mn-montering.dk

Forhåbentligt skal han lave mine dørsider

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Jonas R.

Dato : 16-12-03 10:31

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> wrote in message
SNIP
> Mads fra MN Montering kan i al fald klare det så du bliver tilfreds.
> www.mn-montering.dk
>
> Forhåbentligt skal han lave mine dørsider

Lyder godt fik ham også anbefalet af en anden igår aftes før min post. Så
tror jeg tager kontakt til ham :)

MVH

Jonas R.

Fra : Hans Paulin

Dato : 16-12-03 08:30

Tom skrev:

> Hey
>
> Hwilke gaver ville vække glæde under juletræet (selvf. bilrelaterede)?
> Jeg håber på nye vindusviskere, motorolie og så lige den der 2.5
> motor

....gaffatape?
Hans

Fra : HC

Dato : 16-12-03 19:27

....gaffatape?

Når spoileren bliver kørt itu fordi bilen er sænket ....

Mvh Hans

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-12-03 17:36

Hans Paulin wrote:

> ...gaffatape?

Nårh ja, du kører jo Opel

--
Mvh Per
www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 16-12-03 19:40

> Hwilke gaver ville vække glæde under juletræet (selvf. bilrelaterede)?
> Jeg håber på nye vindusviskere, motorolie og så lige den der 2.5 motor

- Brodiholder til IPaq'en
- Læderrat og lædergearknop til Alfaen

\Mandal, der véd, at han får begge dele :D

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-12-03 17:37

Tom wrote:
> Hey
>
> Hwilke gaver ville vække glæde under juletræet (selvf. bilrelaterede)?
> Jeg håber på nye vindusviskere, motorolie og så lige den der 2.5
> motor

Jeg ville blive meget glad for et benzin-fyr til bilen.
Men jeg tvivler nu på at jeg får et

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-03 17:39

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3fe1d7b0$0$160$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

KLIP

> Jeg ville blive meget glad for et benzin-fyr til bilen.

Fyret har jeg.

Jeg ville dog godt finde en BMW 645 Ci Coupé under træet .... den er
båre ski´ flot.

> Men jeg tvivler nu på at jeg får et

Á tvivler også stærkt på bimmeren...

Hr. Bjørn

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-12-03 17:43

Bjørn Jørvad wrote:

> Jeg ville dog godt finde en BMW 645 Ci Coupé under træet .... den er
> båre ski´ flot.

Ja den er "skåret" meget godt

> Á tvivler også stærkt på bimmeren...

Jeg tror også bare at vi bliver skuffet juleaften
Lige som jeg sagde til mine børn, da de skulle skrive ønskeseddel, at de
måtte ønske sig lige hvad de ville.
Den misforstod de desværre, så de blev lidt skuffede allerede inden julen
rigtigt kom igang

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-03 17:46

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3fe1d92d$0$29406$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

KLIP

> Jeg tror også bare at vi bliver skuffet juleaften

Det ender nok blot med den sædvanlige "snævre vending"..

> [...]
de
> måtte ønske sig lige hvad de ville.

> Den misforstod de desværre, så de blev lidt skuffede allerede inden

Det var da også noget af en letsindig udmelding.....har givet konen
samme valgmulighed..?

Hr. Bjørn

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-12-03 17:51

Bjørn Jørvad wrote:
> [...]
>
> KLIP

> Det ender nok blot med den sædvanlige "snævre vending"..

Jeps, det tror jeg også.

> Det var da også noget af en letsindig udmelding.....

Ja desværre, det var lidt dumt af mig, det er sq svært at forklare en 8 årig
knægt at det ikke var sådan ment

> har givet konen
> samme valgmulighed..?

Nej er du tosset mand, så ville jeg gå fallit

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-03 17:55

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3fe1db12$0$29415$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

KLIP

> Ja desværre, det var lidt dumt af mig, det er sq svært at forklare en
8 årig
> knægt at det ikke var sådan ment

Det har du helt ret i.

> Nej er du tosset mand, så ville jeg gå fallit

Efter ungerne havde "´handlet", tror du så, der overhovedet ville være
noget tilbage at købe gave for til lillemor...?...

Hr. Bjørn

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-12-03 17:58

Bjørn Jørvad wrote:

> Efter ungerne havde "´handlet", tror du så, der overhovedet ville være
> noget tilbage at købe gave for til lillemor...?...

Jeg tvivler, de begge to krydsede samtlige Fætter BR og alle andre legetøj's
kataloger af, fra den ene ende til den anden, så det ku' godt ha' blevet en
dyr fornøjelse