Billigste bil sterio
Fra : Stefan

Dato : 15-12-03 21:06

Jeg er på udkig efter en Pioneer DEH-P5530 MP

Hvor kan den købes til små penge ?

Hilse Stefan

Fra : Søren Christensen

Dato : 15-12-03 21:14

"Stefan" <stefans@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er på udkig efter en Pioneer DEH-P5530 MP
>
> Hvor kan den købes til små penge ?

Prøv at spørge her. dk.teknik.lyd.bilstereo

Venligst

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-12-03 21:20

"Stefan" <stefans@get2net.dk> skrev :

>Jeg er på udkig efter en Pioneer DEH-P5530 MP

>Hvor kan den købes til små penge ?

Prøv at høre i bilstereogruppen - dk.teknik.lyd.bilstereo

(alternativt bruge google, og se på de hit's der kommer)

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-03 21:25

"Stefan" <stefans@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er på udkig efter en Pioneer DEH-P5530 MP
>
> Hvor kan den købes til små penge ?
>
> Hilse Stefan

Prøv på Cafe Alfa i Aalborg, der er 500 i rabat hvis det selv ved hvor der
holder en bil med sådan en i.

/Claus

Fra : bme

Dato : 15-12-03 21:42

> Prøv på Cafe Alfa i Aalborg, der er 500 i rabat hvis det selv ved hvor der
> holder en bil med sådan en i.

ROFL

/bo

Fra : Leonard

Dato : 15-12-03 21:44

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> wrote:

>Prøv på Cafe Alfa i Aalborg, der er 500 i rabat hvis det selv ved hvor der
>holder en bil med sådan en i.

Jeg håber meget at du har glemt en smiley her ...
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-03 21:50

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg håber meget at du har glemt en smiley her ...

Nu skal der jeg meget til at få en sindig nordjyde til at trække på
smilebåndet men OK - den burde måske have været der.
Men det er en stående Joke her på egnen at hvis man har haft indbrud i bilen
kan man hæve forsikringen og så købe stumperne tilbage på Cafe Alfa.

Jeg har dog ingen viden om det virkelig skulle forholde sig sådan. Da jeg
aldrig har været på stedet, jeg har dog heller aldrig haft indbrud i min
bil. *LOL*

/Claus

Fra : Stefan

Dato : 15-12-03 22:16

Her har de til priser jeg fortrække... http://www.bergs.dk

Hilsen Stefan

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 15-12-03 22:17

> Prøv på Cafe Alfa i Aalborg, der er 500 i rabat hvis det selv ved hvor der
> holder en bil med sådan en i.

Hehe, minder mig om Café Århus (i Århus :). Første gang vi var et par venner
derinde, observerede vi diverse handler med bla. Tefal stegepander,
elektriske boremaskiner samt cigaretter. Meget interessant, og måske lidt
OT.

/Kasper Hansen

Fra : onix

Dato : 16-12-03 10:58

Nu huskede I vel at ringe diskret til politiet ikke ? (seriøst ment)

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 16-12-03 17:41

> Nu huskede I vel at ringe diskret til politiet ikke ? (seriøst ment)

Nej, det gjorde vi ikke. Først og fremmest tror jeg ærligt talt ikke at
politiet gad at rykke ud for et karton prince og en billig tefal stegepande.
For det andet, vidste vi jo ikke om varerne reelt var stjålne. Det så bare
lidt suspekt ud.

/Kasper Hansen

Fra : "-

Dato : 16-12-03 23:37

"Stefan" <stefans@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er på udkig efter en Pioneer DEH-P5530 MP
>
> Hvor kan den købes til små penge ?
>
> Hilse Stefan
>
> ---

Hej Stefan, efter hvad jeg har erfaret gennem tiden er det billigste sted i
Dk at købe Pioneer nok

http://www.opel-norresundby.dk/udstyr/pioneer/default.htm

--
Mvh. Lasse
-<VW Polo 1.6>-

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-03 01:20

"-<PoloPower>-" <adm@FJERNpolopower.dk> skrev i en meddelelse

> "Stefan" <stefans@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Stefan, efter hvad jeg har erfaret gennem tiden er det billigste sted
> [...]

Det kan jeg bekræfte, jeg holdte tit dernede da jeg havde Opel firmabil.
Og når man sådan lige skal have skiftet tandrem og topstykke, EGR ventil
eller Airbag ledninger er der masser af tid til at gå og kigge.

De har altid slagtilbud på en masse Pioneer sager.
Jeg har også selv handlet Pioneer der (inden jeg fik Blaupunkt kuller).
Og de har altid en masse demosager hjemme. Flinke folk iøvrigt.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk