Vedr. SHOPMAN
Fra : Stefan

Dato : 15-12-03 20:41

Jeg vil bestille en vare hos SHOPMAN, men er det ok at handle her ?

Hilsen Stefan

Fra : Christoffer

Dato : 15-12-03 20:54

"Stefan" <stefans@get2net.dk> wrote in message
> Jeg vil bestille en vare hos SHOPMAN, men er det ok at handle her ?
>
> Hilsen Stefan

Hej Stefan

Jeg kender en god ting man kan gøre inden man handler et sted. Gå ind på
www.google.dk og vælge "grupper", det er en søgemaskine hvor du kan søge i
indlæg i nyhedsgrupperne både nye og gamle. Hvis du søger på shopman kommer
der en del indlæg omkring butikken, og du kan så selv vurdere om det er et
sted du vil handle.

Her er linket til søgningen:
http://makeashorterlink.com/?M23B560D6

Mvh
Christian

Fra : Stefan

Dato : 15-12-03 20:59

1000 tak... jeg vil ikke spare de kroner, med evt. alt det bøvl der kan
følge efter...

Fra : Rasmus

Dato : 15-12-03 21:50

Du kan bare købe tingene ved f.eks mediamarkt.de eller promarkt.de , fine
butikker jeg har handlet med et par gange

mvh
Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-03 20:56

> Jeg vil bestille en vare hos SHOPMAN, men er det ok at handle her ?

Nej de sælger jo ikke skumfiduser

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark