Schumacher vs jetjager!!
Fra : Per Wildau

Dato : 15-12-03 12:11

Fra : Elbarto Simsoniac

Dato : 15-12-03 15:52

Okayyy han vandt da første løb .. var det ikke noget med 300 meter
Ja okayy så er han 2 sek bagefter ved 600 meter eller var det 900

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 15-12-03 16:00

Per Wildau wrote:

> http://tinyurl.com/zabn

Man skal åbenbart være bruger i forvejen. Jeg kom dog omkring dette ved at
højreklikke på filmen og dernæst trykke "gem destination".

Schumachers racer var hurtigere end jagerflyet på 600 meter - mens jageren
var hurtigst på 900 meter og to hele sekunder hurtigere ved 1200
meter-mærket.

Gad vide, hvordan det ville se ud, hvis banen ikke havde været våd. Det
hæmmer jo F1-raceren helt vildt, mens jageren er ligeglad.

På VÅD vej kørte Schummi en 600-meter i tiden 9,4 sek - dét er sgu da meget
pænt...

--
Jan W Nielsen
Vectra 2.0

Fra : Søren Christensen

Dato : 15-12-03 16:35

> [...]
> hæmmer jo F1-raceren helt vildt, mens jageren er ligeglad.
>
> På VÅD vej kørte Schummi en 600-meter i tiden 9,4 sek - dét er sgu da

Du skal kun være bruger hvis du vil se det i 500kbit eller derover....

Venligst

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 15-12-03 16:49

Søren Christensen wrote:

> Du skal kun være bruger hvis du vil se det i 500kbit eller derover....

Ok - men skal vi ikke alle det..

--
Jan W Nielsen
Vectra 2.0

Fra : Søren Christensen

Dato : 15-12-03 20:24

> Ok - men skal vi ikke alle det..

Jo men jeg vil ikke betale for det... :)

Venligst