Netop repareret for X kr, pris Y kr.
Fra : Soren Kuula

Dato : 15-12-03 10:22

.... står der nogen gange i bil-salgsannoncer. X er større end Y.

Hvad er logikken ? Umiddelbart minder det jo om en underskudsforretning :)

Er det at under reparationerne blev der opdaget ufattelige mængder
råddenskab, så nu skal bilen væk ?

MVH
Søren
(kommende køber)

--
Fjern de 4 bogstaver i min mailadresse som er indsat for at hindre s...
Remove the 4 letter word meaning "junk mail" in my mail address.

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-03 10:28

"Soren Kuula" <dongfangspam@bitplanet.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad er logikken ? Umiddelbart minder det jo om en underskudsforretning :)
>
> Er det at under reparationerne blev der opdaget ufattelige mængder

Det kunne man fristes til at tro. Jeg siger ikke at det ikke er tilfældet.
Men jeg kan nævne en gut, der har brugt ufattelige mængder tid og penge på
at sætte en bil i stand, bygge turbo på osv. Da han var færdig solgte han
bilen. Bilen var i tip top stand. Den blev solgt fordi nu var der ikke mere
at lave på den. Han har købt en anden for at starte forfra igen.

--
Mvh Bjørn,
Opel Kadett E 2.0i Club Special

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 15-12-03 10:53

On Mon, 15 Dec 2003 10:28:21 +0100, "Bjørn" <bjorn[at]opelpower.dk>
wrote:

> [...]
>bilen. Bilen var i tip top stand. Den blev solgt fordi nu var der ikke mere
>at lave på den. Han har købt en anden for at starte forfra igen.

Det kunne være en grund (min nabo)
Den anden kunne være, at manden ville redde, hvad reddes kan (penge).

/Mogens

Fra : Henning

Dato : 15-12-03 17:07

On Mon, 15 Dec 2003 10:21:55 +0100, Soren Kuula
<dongfangspam@bitplanet.net> wrote:

>... står der nogen gange i bil-salgsannoncer. X er større end Y.
>
>Hvad er logikken ? Umiddelbart minder det jo om en underskudsforretning :)

Hjemmemekaniker, som sætter sin egen timeløn til ~250 kr? Bruges der
50 timer på rustarbejde ell.lign. bruges der ikke mange materialer,
men med timeløn løber det op.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : TGD

Dato : 15-12-03 17:10

"Soren Kuula" <dongfangspam@bitplanet.net> skrev i en meddelelse
> ... står der nogen gange i bil-salgsannoncer. X er større end Y.
>
> Hvad er logikken ? Umiddelbart minder det jo om en underskudsforretning :)

Det kunne også være kreativ markedsføring

> Er det at under reparationerne blev der opdaget ufattelige mængder
> råddenskab, så nu skal bilen væk ?

Det kunne det være.