Hælp vedr. til GOLF model betegnelser
Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 15-12-03 09:28

Hej!

Kan du hjælpe med hvad forskellen er i understående Golf betegnelser?

Det drejer sig om årgang VW 1998-2000.

Model Highline
Model Trendline

Hvori består forskellen?

...hygge!
...Jan

Fra : TGD

Dato : 15-12-03 19:14

"Jan Højsgaard Poulsen" <janhpoulsen@FJERNmail.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Hvori består forskellen?

Se selv

http://www.volkswagen.cz/golf/high.htm

Der kan du også se data på Trendline

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-03 20:10

> [...]
> Hej!
>
> Kan du hjælpe med hvad forskellen er i understående Golf betegnelser?

Er topmodellen (hvis man ser bort fra GTI som i mine øjne er topmodellen
!!!)
Den har stortset alt i udstyr incl soltag (som kan konverteres til et A/C
for et mindre beløb).
Sportsæder med lækkert betræk, armlæn foran, elruder m.m. læderrat,
teknikpakke, Nøddetræs indlæg, lakerede lister og dørhåndtag osv.
Highline udstyr var rimeligt dyrt at tilkøbe.
Highline er standard i V5 og V6 modellerne.

> Model Trendline
En lidt mere sportslige udgave af basismodellen, med sportsæder og
mørktonede baglygter, men ellers ikke meget ekstra.
Der kører mange af dem, specielt 1,8'ere da mer prisen ikke var voldsom.

Hvis man kunne undvære soltaget og træindlægget, kunne det i visse tilfælde
bedst betale sig at købe en Trendline og så bestille det øvrige udstyr som
tilkøb til Trendline.

Således har jeg selv med økonomisk fordel fået financeret læderindtræk ab
fabrik i min Bora Trendline. Og så derefter opdateret "manglerne".

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Peter G C

Dato : 15-12-03 21:24

[klip]

> soltag (som kan konverteres til et A/C for et mindre beløb).

Den var ny - hvordan gør VW det ?

> Sportsæder med lækkert betræk, armlæn foran, elruder m.m. læderrat,
> teknikpakke, Nøddetræs indlæg, lakerede lister og dørhåndtag osv.
> Highline udstyr var rimeligt dyrt at tilkøbe.

Ja, det lyder klart som en *udstyrs*model

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-03 21:34

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse
> "Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> skrev i en
meddelelse

> [klip]

> Den var ny - hvordan gør VW det ?

Nemt nok, men fabrikken skal altså lige vide det inden de laver bilen. Så
ikke noget med at svejse hullet til *LOL*.
Highline kan kun fåes med enten soltag eller A/C, eller begge dele.
I prislisten var det opført som:

A/C med bortfald af soltag = billigt (vistnok 6.700,-).

Man blev altså modregnet soltagets pris hvis man bestilte et A/C istedet.
Men man kunne ikke få lov at bestille den uden nogen af delene.

Fornemmer jeg lidt sarkasme her ?

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Peter G C

Dato : 15-12-03 21:39

[klip]

> [...]
>
> Man blev altså modregnet soltagets pris hvis man bestilte et A/C istedet.
> Men man kunne ikke få lov at bestille den uden nogen af delene.

Smart ting - de tænker da lidt dernede.

> Fornemmer jeg lidt sarkasme her ?

Pjat

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 16-12-03 13:52

Hej!

Tak for venligheden.. i øvrigt må jeg bare sige dig at det er en rigtigt
flot bil du har

...hygge!
...Jan