Hvor meget er den værd?
Fra : Morten Christensen

Dato : 14-12-03 05:08

Jeg sad og læste i tråden længere nede omkring Fiat Uno Turbo, og det lyder
sgu lidt spændende

Men hvis jeg skal til at rode med det, så skal min egen bil jo sælges....
Men hvor meget er den værd? Jeg har siddet og kigget lidt på bilbasen, og
der kan jeg se at noget tilsvarende koster alt mellem 20k og 40k, så det er
jo lidt spredt...

Det er en Pug 205 GTi 1,6 fra 1987. Jeg har købt den som havende kørt
168.000km, men jeg tror måske nok den har kørt mere.

Men den kører som en drøm, har fået skiftet gearkasse, tandren + strammere,
køler, bremser hele vejen rundt, kølevæskebeholder, batteri og så har jeg
fået undervognsbehandlet den, så der er slet ikke noget rust. Den er synet i
Maj i år og kan sagtens synes igen.

Der kan ses billeder på http://www.hi-speed.dk/MortenC205.html .

Hvad koster sådan en uno turbo egentlig i forskiring, sammenlignet med
puggen?

--
Hilsen Morten Christensen

Fjern [REMOVE] i mail-adressen ved direkte svar.