Slip gassen ved lave RPM på MB Sprinter=Un~
Fra : Klaus G.

Dato : 13-12-03 23:14

Hej.

Jeg har som firmabil en MB Sprinter 213CDI. Den køre fint osv.. Hvis man
giver gas i f.eks. 4 gear ved 1000rpm, og man så slipper speederen igen lige
når turboen slår til, eller lidt før, så kommer der en rasle/skrat lyd.
Nogen der ved hvad det er? Den lyd har altid været der(+2år). Lyden kommer
ikke hvis man lader turboen komme helt op i omdrejninger.

Har bare tit tænkt på hvad det kunne være, så nu spørger jeg lige her, kunne
være der sad en person med forstand på MB Sprinter :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

The only thing necessary for the triumph of Evil, is for good men to do
nothing - Edmund Burke(1729-97)

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 14-12-03 00:51

"Klaus G." wrote in message
> Har bare tit tænkt på hvad det kunne være, så nu spørger jeg lige her,
kunne
> være der sad en person med forstand på MB Sprinter :)

Jeg ved ikke hvad det er, men mine forældres Sprinter har også haft den lyd
altid (fra ny)... På værkstedet (autoriseret MB)ved de ikke hvad den
skyldes, så nu har de bare lært at leve med den....

Hygge...
Daniel