fiat tipo - do or dont ?
Fra : Morten Juel

Dato : 13-12-03 19:04

Hejsa Alle

Jeg totalskadede min 320i igår.. og nu står valget imellem at købe en ny
320i eller en billigere bil, bare et par mdr indtil jeg er udlært, så vil
jeg ha en 325i..
Jeg har lidt kigget efter Fiat Tipo 1.4i fra ca 90.. er det noget man skal
holde sig fra ?

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-03 19:33

> Jeg har lidt kigget efter Fiat Tipo 1.4i fra ca 90.. er det noget man skal
> holde sig fra ?

JA

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : John Sahl

Dato : 13-12-03 19:43

Tom wrote:
> JA

Kommer HELT an på den enkelte bil.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-03 19:46

> Kommer HELT an på den enkelte bil.

tjo det er da muligt at der findes elkelte gode tipoer med tilfredse ejere

Den ene af de tipo-ejere jeg kender ønskede jeg en bmw allerede 2 mdr efter
han fik sin 150 HK tipo.

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-03 19:47

> Den ene af de tipo-ejere jeg kender ønskede jeg en bmw allerede 2 mdr
efter
> han fik sin 150 HK tipo.

grrr "ønskede SIG en bmw......."

Fra : John Sahl

Dato : 13-12-03 19:54

Tom wrote:

> grrr "ønskede SIG en bmw......."

Den ene af de Mondeo ejere jeg kender ønskede sig en
Toyota 2 dage efter den blev leveret.

Hvem kan bruge den slags udsagn til noget som helst?

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-03 19:55

> Den ene af de Mondeo ejere jeg kender ønskede sig en
> Toyota 2 dage efter den blev leveret.

Ja mondeo 1&2 er da heller ikke de bedste biler.

> Hvem kan bruge den slags udsagn til noget som helst?

Dem der påtænker at købe mondeo?

Fra : Henrik B.

Dato : 13-12-03 23:14

John Sahl wrote:
::: grrr "ønskede SIG en bmw......."
::
:: Den ene af de Mondeo ejere jeg kender ønskede sig en
:: Toyota 2 dage efter den blev leveret.
::
:: Hvem kan bruge den slags udsagn til noget som helst?

Næææh, men med en bil, der fra sin fødsel havde så utrolig mange problemer,
har nok ikke fået det særligt meget bedre på 13 år og et par hundrede
tusinde km. 70% galvaniseret? Jo tak, min bare....

M.v.h.

Fra : Jens

Dato : 13-12-03 22:01

"Morten Juel" <hehe(indsæt selv@her)starchild.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg ha en 325i..
> Jeg har lidt kigget efter Fiat Tipo 1.4i fra ca 90.. er det noget man skal

Nu er der jo himmelvid forskel på en ny 320i og en Tipo fra 1990, så hvis du
har pengene til en ny 320i, hvorfor så overhovedet overveje en Fiat!

Jens

Fra : Morten Juel

Dato : 13-12-03 23:04

> Nu er der jo himmelvid forskel på en ny 320i og en Tipo fra 1990, så hvis
du
> har pengene til en ny 320i, hvorfor så overhovedet overveje en Fiat!

Avs den misforstod du vist, men det er bist også min skyld.. hehe en ny 320i
= en anden E30 320i

Mvh
Morten

Fra : Torben Scheel

Dato : 14-12-03 10:57

"Morten Juel" <hehe(indsæt selv@her)starchild.dk> wrote in message
> [...]
> jeg ha en 325i..
> Jeg har lidt kigget efter Fiat Tipo 1.4i fra ca 90.. er det noget man skal

Kender nogen der har en tipo som skodbil (bil #2) - den bliver ikke
behandlet pænt, men koster dem ikke mange basører og kører når den skal.

De har en alfa som bil #1, så de er selvfølgelig vant til småfejl..
<flamewar start>

Men lad nu være med at investere mange penge i så'n en potte.