"Skurren" fra Kadett omkring 1200 omdr.
Fra : Ukendt

Dato : 13-12-03 14:43

Hej

Jeg har en Kadett 1,3 S årg. '87. I den seneste tid har der været en
underlig, nærmest skurrende lyd når den rammer et bestemt antal
omdrejninger. Det er specielt tydeligt ved kold start, da auto-chokeren
rammer de eksakte omdrejningstal.

Har I en idé til hvad det kan være??

Fx. utæthed i udstødningen, kilerem/tandrem eller noget med ventilerne???

Den kører ellers fint og har normal trækkraft og benzinforbrug (olien er
kontrolleret).

Mvh. Martin

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-03 19:52

> [...]
> underlig, nærmest skurrende lyd når den rammer et bestemt antal
> omdrejninger. Det er specielt tydeligt ved kold start, da auto-chokeren

åh ja,
Enten er det kileremmen der glider eller også er der lejrene i generatoren
som er opslidte.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : John Sahl

Dato : 13-12-03 20:00

Tom wrote:
> åh ja,
> Enten er det kileremmen der glider eller også er der lejrene i
> generatoren som er opslidte.

Remstrammerlejet kunne også være en mulighed?
(Findes det på alle biler?)

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-03 19:59

> Remstrammerlejet kunne også være en mulighed?
> (Findes det på alle biler?)

ved ikke vi skød bilen af til toyota i holbæk før jeg kom så vidt med
reparationerne