Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny hjemmeside
Fra : Lasse Tørnkvist

Dato : 19-04-01 09:54

Hej gruppe
Så har jeg prøvet at lave en hjemmeside, i må godt kikke og evt. gi` kritik
--
Lasse

http://lasse.nitro.dk/

Fra : Arneche Photo Design

Dato : 19-04-01 20:29

Hej Lasse

Jeg vil gå direkte til sagen.

Din forside er OK, enkel opbygget, samt et billede med en stram men
spændende komposition, denne forside lover en masse.

MEN, når jeg går ind i diverse, er det som om at de billeder er med, bare
for at være med, eller du skulle bare teste dit nye kamera. De er jævnt
kedelige, ingen farvemætning, samt at for mange motiver er i midten af
billedet.
Husk der er noget der hedder det gyldne snit, og at du skal opbygge dine
billeder mere omhyggeligt.

MC siden er der lidt mere gods i, men giv dog de flotte motorcykler en mere
rolig og spændende baggrund, det andet virker for sløset og forvirrende.

De kan vel starte, så kør en tur ud i naturen eller til vandet, så der kan
komme mere liv i dine billeder, husk lidt mere uskarp baggrund.

Men ellers et godt initiativ, som du vil kunne få noget rigtig godt ud af,
hvis du ofrer dig lidt mere, og giver det tid og energi.

--
Med venlig hilsen/Best regards

Arneche Photo Design
v/ Per Arneche Jensen