Fiat Brava airbag lampe
Fra : Karsten

Dato : 13-12-03 11:30

hej
jeg er ved at købe en fiat brava hvor airbag lampe
lyser? hvad kan der være galt?

pfh tak

Fra : Flemming Jørgensen

Dato : 13-12-03 11:56

"Karsten" <oz1(@)pc.dk> skrev i en meddelelse
> hej
> jeg er ved at købe en fiat brava hvor airbag lampe
> lyser? hvad kan der være galt?

Har selv en brava og har oplevet det et par gange.
Det sker typisk ved at fjerne strømmenfra bilen, nyt batteri, ved dødt
batteri eksempelvis.

Fiat har u/b resettet dyret :)

Dog!!...Få din bil tjekket for at det ikke er en alarmerende fejl.
Besøg evt. http://www.fiatklubdanmark.dk/ og spørg i forum.

Køber du fiatten, så meld dig ind og få en masse gode tips, ideer og gratis
råd til din bil!
Husk at tjekke om tandrem er skiftet.

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
remove fbi.

Fra : Karsten

Dato : 13-12-03 12:12

Tak for din svar Flemming
tandrem skal skiftes
er der eller noget jeg skal være opmærksom på?
det er en årg 8/97 som har kørt ca 200000 km
pris ca 46000,-

Fra : ak

Dato : 13-12-03 13:17

"Karsten" <oz1(@)pc.dk> skrev i en meddelelse
> hej
> jeg er ved at købe en fiat brava hvor airbag lampe
> lyser? hvad kan der være galt?

Spolen oppe hvor forbindelsen går fra ratstammen og over til rattet, koster
vist omkring 1000,- 1200,-