Tuning af 1,9 TDi motor.
Fra : Bo Andersen

Dato : 11-12-03 23:57

Det jeg havde tænkt mig var
Et sæt større dyser + Chip-tuning.
Nogen der kender et firma, i omkring
Nordjyllands- Århus-amt. Der kunne
være behjælpelig ?

Måske i kender til at par gode hjemmesider, om
emnet, speciet om montering at større dyser
og ænding i computeren, for at matche de nye dyser.

Venligst, Bo Andersen.

Fra : Stefan

Dato : 12-12-03 00:03

Prøv her, jeg har lige læst om der chip og box tuning
http://www.superdaek.dk/

Hilsen Stefan
http://hjem.get2net.dk/stefans/

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-03 00:36

> Det jeg havde tænkt mig var
> Et sæt større dyser + Chip-tuning.
> Nogen der kender et firma, i omkring
> Nordjyllands- Århus-amt. Der kunne
> være behjælpelig ?

www.rh-motorsport.dk er nok det bedste alternativ.
Jeg kender ingen foran eller ved siden af !

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 12-12-03 10:33

On Fri, 12 Dec 2003 00:35:35 +0100, "Søren H. Wind - 8723"
<wind(a)2o6.dk> wrote:

>www.rh-motorsport.dk er nok det bedste alternativ.
>Jeg kender ingen foran eller ved siden af !

Tilføj lige: i Danmark.
Der er masser af kompetente tunere i Tyskland, hvor der tilmed gives
garanti på holdbarheden samt "forureningen"!

/Mogens

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 12-12-03 11:44

On Fri, 12 Dec 2003 10:32:48 +0100, Mogens Knudsen
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>Tilføj lige: i Danmark.

OK, dét _skulle_ det så også være...

/Mogens

Fra : phk

Dato : 13-12-03 17:07

> Tilføj lige: i Danmark.
> Der er masser af kompetente tunere i Tyskland, hvor der tilmed gives
> garanti på holdbarheden samt "forureningen"!

De tuner ikke så hårdt i Tyskerland,formentlig fordi bilen skal kunne TüV´es
hvert år.

--
Per, Esbjerg

Fra : Arne

Dato : 12-12-03 07:12

Lad være med det - din motor kommer til at
forurene meget meget og det er altså ikke så fedt hvis man bo i en by eller
er cyklist eller fodgænger.......

Eivind

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 12-12-03 09:24

"Arne" <Eivind.Olsen@ARNEmail.tele.dk> wrote in message
> Lad være med det - din motor kommer til at
> forurene meget meget og det er altså ikke så fedt hvis man bo i en by
eller
> er cyklist eller fodgænger.......

Er det så meget værre end en gammel oliebrænder fra start 80?
Det tvivler jeg på.
Ydermere vil man jo ikke holde klampen i bund bare fordi man har fået
chippet sin øse.

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Max[DK]

Dato : 12-12-03 10:45

> Er det så meget værre end en gammel oliebrænder fra start 80?
> Det tvivler jeg på.
> Ydermere vil man jo ikke holde klampen i bund bare fordi man har fået
> chippet sin øse.

Skulle de ved normal kørsel ikke komme til at køre mere økonomisk af
dette?(bedre forbrænding/udnyttelse)

/Max

Fra : Bo Andersen

Dato : 12-12-03 23:11

Har set at T-Hansen her TDi tunings-boxe til 1795,-
Er det noget der virker ? Kan man stole på dem ?
Det kunne jo være et godt sted at starte, for så derefter
at få en "rigtig" tuning.

-Bo-

Fra : Peter G C

Dato : 13-12-03 12:41

> Har set at T-Hansen her TDi tunings-boxe til 1795,-
> Er det noget der virker ? Kan man stole på dem ?

Jeg ville aldrig købe noget elektronik som skulle ændre min "hi-techmotor"
hos T-Hansen.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/