Opel Astra
Fra : Jan Nissen

Dato : 11-12-03 18:04

Opel Astra årgang 1994
Hvor lang tid skal man ca. bruge på at skifte tandrem og et kadanled
på sådan en fætter.

mvh Jan
Med venlig hilsen
Jan Nissen
Fjern anglia hvis du vil sende mig mail

Fra : Kasperkk

Dato : 11-12-03 18:32

> Hvor lang tid skal man ca. bruge på at skifte tandrem og et kadanled
> på sådan en fætter.

Det afhænger jo lidt af hvad det er for en motor, men på min Vectra 2,08v
skiftede vi selv tandrem og generatorrem. Man skal have et motorophæng af
for at skifte kileremmen og total brugte vi omkring 2-2½ time uden at skynde
os. Skulle jo agså være tid til en pilsner...

Kasperkk

Fra : Mads Breddam

Dato : 12-12-03 13:41

> os. Skulle jo agså være tid til en pilsner...

Planlægningsmøde eller arbejdsfordeling, som vi kalder det her i huset.

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : alexbo

Dato : 11-12-03 21:10

"Jan Nissen" skrev

> Hvor lang tid skal man ca. bruge på at skifte tandrem og et kadanled
> på sådan en fætter.

Hvis man har prøvet det før ca. 1 time pr stk.

Hvis ikke, hjælper det ikke noget at få at vide hvor hurtigt det kan gøres,
så var det bedre at få at vide hvordan.

mvh
Alex Christensen

Fra : Jan Nissen

Dato : 12-12-03 15:58

On Thu, 11 Dec 2003 18:04:19 +0100, Jan Nissen
<nissen@home3.gvdnet.-dk invalid> wrote:

>Opel Astra årgang 1994
>Hvor lang tid skal man ca. bruge på at skifte tandrem og et kadanled
>på sådan en fætter.

Takker for svarene, skal nok huske det med øllet.

mvh Jan