Reparationshåndbog
Fra : Leif pedersen

Dato : 11-12-03 16:59

Hej
For en arbejdskollega skulle jeg spørge om:
Er den nogen der kender til om der er et sted på nettet, hvor man kan finde
reparationshåndbøger/evt. downloade den. det drejer sig om bl.a. en Suzuki.

Leif Pedersen

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-03 22:35

> [...]
finde
> reparationshåndbøger/evt. downloade den. det drejer sig om bl.a. en

Ellers må han jo hive den skrigende muldvarp frem og betale den vanvittige
sum af 199,- til 249,- )

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Tobester

Dato : 12-12-03 10:19

http://www.haynes.co.uk/inc/mt_manuals.asp?stage=1

Og så indtast oplysningerne, du sparer ml. 50-100kr. alt efter, hvor du
handler i DK.