Polo Hakker
Fra : Renè

Dato : 10-12-03 21:07

Hej derude

Jeg har et problem med den lille Polo2 fra 85 1.1 den hakker meget har
tjekket
vakum slanger og tror ikke det kan være det, hvis jeg giver fuld gas hakker
den ikke men, hvis man skifter fks i 4 gear og den skal trække lidt begynder
den den gør det også med mellem gas den skyder også lidt i tomgang kan det
være tændrør eller noget?, syntes også den er lidt dyr at køre i tror ikke
den går andet en 10 Km/L, har prøvet at pille luftfiltert ud men den gør det
samme. Har fået den stillet den står til forbrug på 1.5 mener jeg han sagde
på værkstedet. Må da være nogle kloge her som kan komme med nogle bud på
hvad det kan være.

// Out

Fra : SNiP

Dato : 11-12-03 02:07

Renè wrote:
> [...]
> står til forbrug på 1.5 mener jeg han sagde på værkstedet. Må da være
> nogle kloge her som kan komme med nogle bud på hvad det kan være.

Forbrug på 1.5 af hvad?

Jeg tror det er tændnings avanceringen der fejler.

/J

Fra : BS

Dato : 11-12-03 23:09

Polo som hakker:
Tjek plade på udstødningen, + de luftslanger derfra, vakuum dåsen dertil +
slanger.
Kab. gummiflange mellem kab og manifold
Små vakuumslanger på bagsiden af kab.
rens kab.
tjek pinsvinet i manifolden for funktion.
mvh BS

---