Bøde på første tur ;(
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 10-12-03 20:23

Har lige købt en Kadett med lidt tvivlsomme dæk på - skulle jo lige hjem
inden skiftning.... og hvad render man så ind i?

Gæt 3 gange - hvis du gætter rigtigt får du et gæt til ;)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-12-03 20:25

Hej!

"Martin / Fårevejle" wrote:

> Har lige købt en Kadett med lidt tvivlsomme dæk på - skulle jo lige hjem
> inden skiftning.... og hvad render man så ind i?

En person fra Stevns som flår mobilos ud af hånden på dig og kaster den på
nærmeste mark?

Arh, kan ikke gætte det

Fra : jan@stevns.net

Dato : 10-12-03 21:36

Kim Voss Schrader <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev :

>En person fra Stevns som flår mobilos ud af hånden på dig og kaster den på
>nærmeste mark?

Hvor fa'en vidste du fra, at jeg har været i Fårevejle idag ?

(Men kastet med telefoner idag....hmmm.... næehhhh)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-12-03 21:36

Hej!

jan@stevns.net wrote:

> Hvor fa'en vidste du fra, at jeg har været i Fårevejle idag ?

Erhmmm, det er da forhåbentligt ikke sandt? :)

> (Men kastet med telefoner idag....hmmm.... næehhhh)

Okay, jeg tror på dig.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 10-12-03 21:44

>Erhmmm, det er da forhåbentligt ikke sandt? :)

Jo.

>Okay, jeg tror på dig.

;)

Fra : Claus Fabritius

Dato : 12-12-03 09:16

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Hvor fa'en vidste du fra, at jeg har været i Fårevejle idag ?
>
> (Men kastet med telefoner idag....hmmm.... næehhhh)

Hvad er det for noget med flyvende telefoner? Det må jeg da hellere høre
noget mere om :)
--
Claus Fabritius
www.ktklub.dk

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 12-12-03 10:54

On Fri, 12 Dec 2003 09:16:25 +0100, "Claus Fabritius"
<champ88@ofir.invalid> wrote:

>Hvad er det for noget med flyvende telefoner? Det må jeg da hellere høre
>noget mere om :)

Læs i trådene bag ud
Jan har ved 2 lejligheder smidt en medtrafikants mobilos ind på
marken, fordi han blev træt af manden.

/Mogens

Fra : jan@stevns.net

Dato : 12-12-03 14:03

Mogens Knudsen <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev :

>Læs i trådene bag ud

Hehe

>Jan har ved 2 lejligheder smidt en medtrafikants mobilos ind på
>marken, fordi han blev træt af manden.

alt andet lige er det jo bedre (*1) end at pande skvadderhovederne en
på roen.

(*1 - og så tager jeg ikke hensyn til at den dersen mobilos, for er
mere kær for de fleste end både deres bil, frue, whatever ;)

Fra : C. Caspersen

Dato : 12-12-03 14:38

> alt andet lige er det jo bedre (*1) end at pande skvadderhovederne en
> på roen.

Road rage er road rage.

/Caspersen

Fra : Kenneth Larsen

Dato : 12-12-03 15:07

Vi vil ha' roadrage.

Mvh Kenneth

På tunet kn.45 på hhv 0 og 87km/t

Fra : Søren Christensen

Dato : 10-12-03 20:28

"Martin / Fårevejle" <jadahva@NEJhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har lige købt en Kadett med lidt tvivlsomme dæk på - skulle jo lige hjem
> inden skiftning.... og hvad render man så ind i?

En Pingvin?

Venligst

Fra : LR

Dato : 10-12-03 20:52

> Gæt 3 gange - hvis du gætter rigtigt får du et gæt til ;)

En halv æggeskal.

Mvh,

Lasse

Fra : Tom

Dato : 10-12-03 20:59

> Har lige købt en Kadett med lidt tvivlsomme dæk på - skulle jo lige hjem
> inden skiftning.... og hvad render man så ind i?
>
> Gæt 3 gange - hvis du gætter rigtigt får du et gæt til ;)

Dem man møder beder man om at hoppe i nærmeste havn

--
Tom

Fra : jan@stevns.net

Dato : 10-12-03 21:35

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev :

>Dem man møder beder man om at hoppe i nærmeste havn

Temperaturen er vel efterhånden også passende til en god svaler ?

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 10-12-03 21:45

> Temperaturen er vel efterhånden også passende til en god svaler ?

Is på vandet i Kolding i dag.

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Møller

Dato : 11-12-03 09:55

<jan@stevns.net> wrote in message

> Temperaturen er vel efterhånden også passende til en god svaler ?

Tror du Tom opdager det, er han ikke forsynet med sælspæk
--
Møller

Fra : Troels Pedersen

Dato : 10-12-03 21:37

Martin / Fårevejle wrote:
> Gæt 3 gange - hvis du gætter rigtigt får du et gæt til ;)

Julemanden i hans nye 'kaner'? Nah...

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC

Fra : Leonard

Dato : 10-12-03 21:47

"Troels Pedersen" <troels_p[fjern]@[fjern]12mail.dk> wrote:

>Julemanden i hans nye 'kaner'?
.... er den gul?

--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : Troels Pedersen

Dato : 10-12-03 21:56

Leonard wrote:
> ... er den gul?

Yep!

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-12-03 21:38

"Martin / Fårevejle" <jadahva@NEJhotmail.com> wrote in message
> Har lige købt en Kadett med lidt tvivlsomme dæk på - skulle jo lige hjem
> inden skiftning.... og hvad render man så ind i?
>
> Gæt 3 gange - hvis du gætter rigtigt får du et gæt til ;)

Du beder vel forhåblig din sælger om at betale bøden, når skidtet var i
uorden...

Hvad var der forresten galt med de dæk? for lidt slidmønster, for lidt luft
eller hvad?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 10-12-03 21:45

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev :

>Du beder vel forhåblig din sælger om at betale bøden, når skidtet var i
>uorden...

Ifald nedslidte sutter, er det sat*e chaufuttens hovedpine ;)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-12-03 21:58

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message

> Hvad var der forresten galt med de dæk? for lidt slidmønster, for lidt
luft
> eller hvad?

Når vi nu lige snakker dæk.. Er der så nogen der kan huske hvor meget luft
der skal være i en sådan Opel Kadett E 1,6 for og bag.. jeg skal nemlig have
noget luft i mine fordæk.

Fra : Hans Paulin

Dato : 10-12-03 23:44

Bjarke Hansen skrev:

> Når vi nu lige snakker dæk.. Er der så nogen der kan huske hvor meget
> luft der skal være i en sådan Opel Kadett E 1,6 for og bag.. jeg skal
> nemlig have noget luft i mine fordæk.

....2,3 - mente SuperDækService min sku ha' - med 185er...
Hans

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-12-03 09:31

> [...]
> der skal være i en sådan Opel Kadett E 1,6 for og bag.. jeg skal nemlig

13,54liter?

Fra : bme

Dato : 10-12-03 21:44

"> Har lige købt en Kadett med lidt tvivlsomme dæk på - skulle jo lige hjem
> inden skiftning.... og hvad render man så ind i?

hmmm, er det ikke noget med en plov pr dæk, hvor mange var tvivlsomme??

> Gæt 3 gange - hvis du gætter rigtigt får du et gæt til ;)

en igle med muldvarpen som livret....

/bo

Fra : N I E L S

Dato : 10-12-03 23:51

"Martin / Fårevejle" <jadahva@NEJhotmail.com> skrev
> og hvad render man så ind i?
>
> Gæt 3 gange - hvis du gætter rigtigt får du et gæt til ;)

Broderen til ham der arvede gården...?
N I E L S

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 11-12-03 00:51

Der var tale om en "enlig svale" i en PUG af nyere årgang. Jeg brokkede mig
straks da han havdefulgt efter mig længe (civilvogn) ned ad villaveje og
hvad ved jeg. Dækkene er lige "på kanten" og han konstaterede 3 ud af 4
slidt under de 1,6 mm ; (

Jeg meddelelte ham da også straks at hvis han i stedet gav mig 1500 kr ville
jeg da med glæde give den nye sutter ;)

Det jo ikke alle der lige har 2-3K at hive op bare sån lige....

AK ja denne søde juletid... mon ikke jeg kan give dem et allerhelvvedes
besvær (over 2 år) med at kratte de penge ind...

Razzia mig her og Razzia mig der. For det ikke skal være løgn snakker vi her
laaaaangt ude på landet - 30 KM fra Holbæk og han sagde at ja her i
juletiden er vi også heeeeelt hher oppe i Holbæk og tjekke.... en
køvenhavnerpanser eller hva?

Fra : Gunnar007

Dato : 11-12-03 09:13

> Dækkene er lige "på kanten" og han konstaterede 3 ud af 4
> slidt under de 1,6 mm ; (

Rigtig surt.. Men helt din egen fejl..
Loven gælder for alle.. Tror jeg nok

Glædelig jul, hvis da der bliver råd til det i år !

Hilsen G

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-12-03 14:03

Martin / Fårevejle wrote:

> Det jo ikke alle der lige har 2-3K at hive op bare sån lige....

Men du havde råd til at købe bilen ?

> AK ja denne søde juletid... mon ikke jeg kan give dem et
> allerhelvvedes besvær (over 2 år) med at kratte de penge ind...

Ja det lyder jo meget fornuftigt.
Det er jo helt klart Politiets skyld, at du kører rundt på nedslidte dæk !

> Razzia mig her og Razzia mig der. For det ikke skal være løgn snakker
> vi her laaaaangt ude på landet

Hmmm, ja så kan jeg godt forstå din harme, den slags burde udelukkende
foregå inde i storbyerne.

--
Mvh Per
www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer

Fra : Claus Fabritius

Dato : 11-12-03 23:15

> [...]

mig
> straks da han havdefulgt efter mig længe (civilvogn) ned ad villaveje og

Hvor er det dog synd for dig, at politiet kører efter dig, når du slet ikke
har gjort noget forkert. Og selvfølgelig hjælper det at springe ud af bilen
og brokke sig i stedet for at tage den med ro.

> Dækkene er lige "på kanten" og han konstaterede 3 ud af 4
> slidt under de 1,6 mm ; (

Jamen dog. Så havde du jo gjort noget forkert. Måske skulle du have
overvejet om dækkene var i orden inden du kørte afsted. 1.6 er så langt
nede, at der ikke er nogen undskyldning.

> Jeg meddelelte ham da også straks at hvis han i stedet gav mig 1500 kr
ville
> jeg da med glæde give den nye sutter ;)

Havde du selv brugt 1500 på dæk, så havde du sluppet med 1500 i stedet for
at skulle bruge 3000 på dæk og bøde.

> Det jo ikke alle der lige har 2-3K at hive op bare sån lige....

Så skulle de måske vente med at købe bil, til de havde råd til at holde den
kørende.

> AK ja denne søde juletid... mon ikke jeg kan give dem et allerhelvvedes
> besvær (over 2 år) med at kratte de penge ind...

Fint nok. Du gør noget forkert, og så vil du spilde vores alle sammens penge
efterfølgende?

> Razzia mig her og Razzia mig der.

Du synes at det er bedre at folk får lov til at køre stive rundt?

> For det ikke skal være løgn snakker vi her
> laaaaangt ude på landet - 30 KM fra Holbæk

Du mener ikke at man behøver skal tage imod straffen når man gør noget
ulovligt, bare fordi det er langt væk fra alt og alle (Kender godt området)

> og han sagde at ja her i
> juletiden er vi også heeeeelt hher oppe i Holbæk og tjekke.... en
> køvenhavnerpanser eller hva?

Det kan da ikke udelukkes, men så må han måske ikke give dig en bøde?

Og så skal jeg måske lige gøre opmærksom på at jeg på ingen måde er hellig.
Jeg bryder også loven en gang imellem, men jeg sidder ikke og bitcher over
det, hvis jeg skulle få en bøde. Det må man jo tage med, hvis man tager
chancen.
--
Claus Fabritius
www.ktklub.dk