Farvel til Margrethe Auken.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 09-12-03 22:33

Det er en sand fornøjelse at være på vej hjem fra det store udland, og
tune ind på dansk radio og høre at topnyheden i Nyhederne er at M.
Auken er valgt til SF's spidskandidat til EU-Parlamentet.

Det kunne se ud som om der også i dette parti er bilister der ønsker
præstekonen udstationeret for en tid. .o)))

Muligheden for at hun lider et psykisk knæk i Bruxelles er iøvrigt til
stede. Belgierne kører temmeligt franskinspireret, så hun får noget at
se til.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan@stevns.net

Dato : 09-12-03 23:06

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

> [...]
>
>Muligheden for at hun lider et psykisk knæk i Bruxelles er iøvrigt til
>stede. Belgierne kører temmeligt franskinspireret, så hun får noget at

Kigger nervøst på kalenderen - hmmm, næehh - det er ikke d. 1/april ;)

Fra : Fam. Olsen

Dato : 10-12-03 18:21

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Kigger nervøst på kalenderen - hmmm, næehh - det er ikke d. 1/april ;)
> --
> jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
> Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Det er da årets julegave til det danske folk *<:o>

MVH Niels

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 10-12-03 08:27

> Det kunne se ud som om der også i dette parti er bilister der ønsker
> præstekonen udstationeret for en tid. .o)))

Bare for at slippe for at blive kaldt morder, skulle man overveje at stemme
personligt på hende

> Muligheden for at hun lider et psykisk knæk i Bruxelles er iøvrigt til
> stede. Belgierne kører temmeligt franskinspireret, så hun får noget at
> se til.

Et psykisk knæk kunne måske udelukke et senere comback i Dansk politik?
Jeg har ikke megen erfaring med Belgisk trafik, men Fransk kan også være
slemt nok. Sjovt nok glider det som regel rimeligt godt på trods af den
totale anarki der hersker.

MVH Klaus

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 10-12-03 10:53

Jeg har ikke megen erfaring med Belgisk trafik, men Fransk
> kan også være slemt nok. Sjovt nok glider det som regel rimeligt godt
> på trods af den totale anarki der hersker.

Måske man lige bør kigge på lidt statistik. Tror faktisk at trafikken
dernede har en del ulykkelige skæbner på samvittigheden.

Fra : Møller

Dato : 10-12-03 11:41

"Freddy O. Christensen" <focfjerndette@fjerndette_tdcadsl.dk> wrote in
message news:3fd6ed09$0$27446$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Jeg har ikke megen erfaring med Belgisk trafik, men Fransk
>
> Måske man lige bør kigge på lidt statistik. Tror faktisk at trafikken
> dernede har en del ulykkelige skæbner på samvittigheden.

Ja men så får hun jo nok og se til og ikke tid til at blande sig i dansk
trafikpolitik, så det kan være den tager et spring fra 60'erne til i dag.
--
Det har allerede virket: gennemsnitshastigheden på motorveje er steget

http://www.trafikken.dk/fremstat.asp?page=document&objno=69510
http://www.trafikken.dk/fremstat.asp?page=document&objno=69360

--
Møller

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 10-12-03 17:36

Freddy O. Christensen wrote in dk.fritid.bil:

> Jeg har ikke megen erfaring med Belgisk trafik, men Fransk
>
> Måske man lige bør kigge på lidt statistik. Tror faktisk at trafikken
> dernede har en del ulykkelige skæbner på samvittigheden.

Jeg syntes at jeg hørte på et tidspunkt at hvis man sammenligner antal kørte
km/indbygger så har Italien godt nok flere ulykker men færre dødsfald end i
Danmark. Mon noget lignende gør sig gældende i Frankrig?
(jeg har dog indtryk af at fransk kørsel er mere arrogant end italiensk
omend begge kørearter har lidt den samme grad af sindsyge/friskhed i
sig :))

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://55.5cm.dk/geek/usenet.html

"It's impossible.... But doable"
-- Sean Connery as Robert MacDougal in 'Entrapment'

Fra : Lars

Dato : 11-12-03 09:24

"Klaus Rejkjær" <rejkjaer@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg har ikke megen erfaring med Belgisk trafik, men Fransk kan også være
> slemt nok. Sjovt nok glider det som regel rimeligt godt på trods af den
> totale anarki der hersker.
>
> MVH Klaus

Ja hun skulle tage helt til Kina, jeg læste at Kinas Politikere var stolte
over at antallet af trafik dræbte nu var under 50.000 pr halv år, pt ca
48.000 ½ årligt pt.

Efter 4 måneder i en Kinesisk storby fatter jeg faktisk ikke at tallet er så
lavt, der findes kun en færdsels regel, den der har bulerne foran har
skylden, også selv om det er en der kaster sit køretøj (cykel motorcykel
trækvogn bil) lige ud fra en sidevej foran dig.

Lars

Fra : Aksel

Dato : 10-12-03 20:12

> [...]
>
> Muligheden for at hun lider et psykisk knæk i Bruxelles er iøvrigt til
> stede. Belgierne kører temmeligt franskinspireret, så hun får noget at

Det er ikke så mærkeligt at hun mener der er livsfarligt at køre over 90,det
ville jeg også mene hvis mine erfaringer stammede fra en gammel Morris 1000.

Hilsen Aksel

Fra : Leonard

Dato : 10-12-03 20:20

"Aksel" <akselj.fjerndette@jensen.mail.dk> wrote:

>ville jeg også mene hvis mine erfaringer stammede fra en gammel Morris 1000.

Årh, lad da være, den er jo med bindingsværk så den er jo økologisk

--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : Michael Reiche

Dato : 10-12-03 22:00

On Tue, 09 Dec 2003 22:33:11 +0100, Folmer Rasmussen wrote:

> Det kunne se ud som om der også i dette parti er bilister der ønsker
> præstekonen udstationeret for en tid. .o)))

Måske der her i gruppen skulle slås lidt på tromme for, at stemme hende
sydpå.....

Partifarven er ikke min sædvanlige meeeennn, nu skal man ikke altid lade
partier komme i vejen for et godt formål.

/Reiche

Fra : Per Thomsen

Dato : 11-12-03 10:38

> [...]
>
> Partifarven er ikke min sædvanlige meeeennn, nu skal man ikke altid lade
> partier komme i vejen for et godt formål.

Det er godt nok også mange år siden jeg har været på de kanter, men det her
er meget fristende.

Per

Fra : ENN

Dato : 11-12-03 19:05

Desværre slipper vi ikke for heksen - hun skal jo have 2 fede løninger en
fra folketinget og en fra EU så hun bliver begge steder.

Fra : Per Thomsen

Dato : 12-12-03 08:48

> Desværre slipper vi ikke for heksen - hun skal jo have 2 fede løninger en
> fra folketinget og en fra EU så hun bliver begge steder.

Nej, men hun bliver forhåbentligt så optaget at hun får svært ved at
frekventerer dansk politik.

Per