God oplevelse hos AGL (roskildevej)
Fra : Torben Scheel

Dato : 09-12-03 09:27

Jeg fik lavet en 4-hjulsudmåling hus AGL i går, og vil bare lige dele den
gode oplevelse. Blev lavet efter et kvarters venten mens en Escort fik lavet
udmålingen, kostede 419kr inklusiv moms, og jeg fik endda svar på et dumt
spørgsmål vedr. min fjeder / dæmperkop.

Anlægget til udmålingen ser rigtig fint ud, det foregår i en åben hal med
lasermåler med tilhørende computer. Programmet kendte umiddelbart bilen, og
viste mekkeren en animation af justeringen, hvis han skulle have glemt
hvordan

Jeg har ingen aktier i foretagenet, men ved bare at det er halv pris af de
priser jeg fik oplyst hos mine lokale værksteder. Og så styrer kareten fint
igen nu

Torben

Fra : Thomas H.

Dato : 09-12-03 10:56

> [...]
>
> Jeg har ingen aktier i foretagenet, men ved bare at det er halv pris af de
> priser jeg fik oplyst hos mine lokale værksteder. Og så styrer kareten

Ja det fungerer fint, jeg har også fået justeret min Eskelort, efter den fik
skiftet bærearme.
Det er dog lidt dyrt for sådan en bil, hvor man kun kan justerere én ting,
men kommer du der med f.eks. en BMW eller andet, hvor alt kan justeres,
koster det stadig 419,- selvom det tager 1½ time

Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Martin T.

Dato : 09-12-03 16:06

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote in message

> [...]
> men kommer du der med f.eks. en BMW eller andet, hvor alt kan justeres,
> koster det stadig 419,- selvom det tager 1½ time

Hej Thomas

Er det fast pris de kr. 419,-?

Min BMW E34 525i trænger også til en justering efter de mange nye
udskiftninger i undervognen, bærearme, stræbearme, gummibøsninger,
styrstænger mv.

Er det sådan forstået, at selvom det hedder en 4 hjulsudmåling er
justeringen med i prisen? har altid troet, at man skulle punge ud
efterfølgende alt efter, hvor meget der skal korrigeres.

Mvh. Martin T.

Fra : Thomas H.

Dato : 09-12-03 16:45

"Martin T." <mt.infREMOVE@cbs.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Thomas
>
> Er det fast pris de kr. 419,-?

Ja det var hvad de sagde.

> [...]
> justeringen med i prisen? har altid troet, at man skulle punge ud
> efterfølgende alt efter, hvor meget der skal korrigeres.

Han sagde at det var noget rigtig lort, når der kom Bimmere og Mercere,
fordi der var så meget at justere ...det tror jeg dog ikke der er på E34 ?
Og han sagde at det kostede det samme, men ring da lige engang og hør dem
ad.

Thomas

Fra : Martin T.

Dato : 09-12-03 16:50

> [...]
> Og han sagde at det kostede det samme, men ring da lige engang og hør dem

Jeg takker. Jeg giver dem et kald imorgen. Er det AGL på Roskildevej 551,
Brøndby?

Mvh. Martin T.

Fra : Thomas H.

Dato : 09-12-03 19:00

> Jeg takker. Jeg giver dem et kald imorgen. Er det AGL på Roskildevej 551,
> Brøndby?

Det lyder meget rigtigt , lige før motorring3 i hvert fald

Fra : SNiP

Dato : 10-12-03 08:12

Thomas H. wrote:
> "Martin T." <mt.infREMOVE@cbs.dk> skrev i en meddelelse

> Det lyder meget rigtigt , lige før motorring3 i hvert fald
Ja det er dem, ved siden af Electroma svejsemaskiner.
/J

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-03 20:04

"Martin T." <mt.infREMOVE@cbs.dk> wrote in message

> Er det fast pris de kr. 419,-?

Jeg har fået oplyst samme pris til min E30 320i. Det er nok standard.

/Christian

Fra : Jesper Bach

Dato : 12-12-03 11:58

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har ingen aktier i foretagenet, men ved bare at det er halv pris af de
> priser jeg fik oplyst hos mine lokale værksteder. Og så styrer kareten

Jeg fik lavet samme på min MB W123 efter skift af en styrekugle, bare hos
AGL på Fr. Sundsvej.
Prisen var vist også deromkring, og det var en fornøjelse, både mht. prisen
og resultatet.

/Jesper