Flot kørende, men knap så flot kørende
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 08-12-03 18:40

Overværede uge pige i åben sportsvogn (dog lukket) bakke stille og rolig op
i parkeret bil.

Du går ud kigger på eventuelle skader, og kører derfra. Jeg kiggede bagefter
efter skader på den parkerede bil, men da det var en lidt ældre brugt model,
var det svært at se efter nye buler.

Det skete bag Aldi i Taastrup, så hvis det er din bil, så har jeg hendes
nummerplade.

Jesper

Fra : Mads Stetter

Dato : 08-12-03 18:56

Smed du ikke en seddel i forruden på den påkørte?

Fra : NIL

Dato : 09-12-03 00:33

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Smed du ikke en seddel i forruden på den påkørte?
>

> "Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> op

> bagefter
> model,

Hmm....det var også min første tanke....når HUN ikke gjorde det!

Hilsen
NIL

Fra : Møller

Dato : 09-12-03 20:24

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> wrote in message
> Overværede uge pige i åben sportsvogn (dog lukket) bakke stille og rolig
op
> i parkeret bil.

> så har jeg hendes nummerplade.

> Jesper

Så skulle hun jo være let at finde : Cabriolet uden plader på.
--
Møller

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-12-03 09:32