Rød hage
Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 10-12-03 09:10

Min søn på snart 6 mdr. savler utroligt meget for tiden, muligvis fordi
han er godt igang med at få tænder - De 2 første er fremme.
Derfor er han nu utroligt rød på hagen, og vi tænker det har
forbindelse med hans savleri.
Er der evt. noget vi kan smøre ham med, så det hjælper på hans røde
hage og ikke bliver alt for slemt for ham?

--
Mvh. Jan

Fra : Inger Pedersen

Dato : 10-12-03 09:24

"Jan Allan Andersen" <akkernospam@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Er der evt. noget vi kan smøre ham med, så det hjælper på hans røde
> hage og ikke bliver alt for slemt for ham?

Kopattesalve.

Hilsen Inger

Fra : Gitte

Dato : 10-12-03 09:33

Hej

>Kopattesalve.

Som har de heldige egenskaber, at den både virker lettere
decinficerende + lægende.

MVH
Gitte

Fra : Tine Andersen

Dato : 10-12-03 18:45

"Inger Pedersen" <inger@fjerndettepedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Kopattesalve.
>
> Hilsen Inger

Der findes noget, der bruges til langtidsblebrugere (læs:
plejehjemsbeboere). Jeg mener, det hedder stødpudesalve eller sådan noget.
Det lægger en barriere på huden.

Tine

Fra : Lykke

Dato : 10-12-03 10:45

jeg synes du skal købe locobase på apoteket.
det er en parfume og syrefri fedtcreme som er genopbyggende og ved
en evt. hård frost vil den beskytte det lille ansigt.
vi bruger inden sengetid på vores børn og huden er alm. fedtet næste dag.

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 10-12-03 17:13

Jan Allan Andersen wrote:
> [...]
> Er der evt. noget vi kan smøre ham med, så det hjælper på hans røde
> hage og ikke bliver alt for slemt for ham?

Vi har haft gode erfaringer med emu-olie stort set hver gang vores søn
har været rød det ene eller det andet sted.

--
Kristian Damm Jensen
damm (at) ofir (dot) dk

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 11-12-03 13:44

Den 10-12-2003 skrev Jan Allan Andersen;

Ville bare lige sige mange tak for de mange gode råd vi har modtaget i
denne forbindelse.

--
Mvh. Jan