MS Windows
briani 27239
Kan dette lade sig gøre i W2K?
Fra : Ukendt

Dato : 21-12-03 23:13

På en computer installeret med Windows 2000 Professional ønsker jeg følgende
funktionalitet, men jeg har ingen anelse om hvorvidt det kan lade sig gøre
og i bekræftende fald hvordan.

Der er oprettet to brugere som hver for sig logger på vha. brugernavn og
password.

I computeren er der installeret et Hauppauge TV-kort.

Dette TV-kort ønsker jeg at anvende på følgende måde:

Efter start af computeren ønsker jeg (uden at skulle have fat i keyboardet)
at kunne se TV.

Kan dette lade sig gøre? Altså at starte Hauppauge-softwaren uden at logge
inde via keyboardet?

Mvh
Claus

Fra : Jens

Dato : 21-12-03 23:30

"Claus Nygaard-Pedersen" <cnp(at)ofir.dk> skrev i en

> Kan dette lade sig gøre? Altså at starte Hauppauge-softwaren uden at logge
> inde via keyboardet?

Opret en 3. bruger som auotomatisk logger på og starter tvèt...
Denne skal så logges af og den som skal bruge maskinen logge på når den skal
bruges til mere end tv.

start - kør /"control userpasswords2" kan sætte auto logon på en given
konto.

Mvh Jens

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-03 22:52

"Jens" <mkg@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Opret en 3. bruger som auotomatisk logger på og starter tvèt...
> Denne skal så logges af og den som skal bruge maskinen logge på når den

Er det muligt at sætte en tidsparameter så dene 3. bruger venter nogle
sekunder med automatisk at logge på?

Mvh
Claus

Fra : Jens

Dato : 23-12-03 10:04

"Claus Nygaard-Pedersen" <cnp(at)ofir.dk> skrev i en

> Er det muligt at sætte en tidsparameter så dene 3. bruger venter nogle
> sekunder med automatisk at logge på?

Det må kunne gøres med et sript i den loginkonto som lytter efter tastaturet
eller musen i et antal sekunder.

Mvh Jens