MS Windows
briani 27239
Hp Scanjet 5200C & Win Xp ???
Fra : Torben Davidsen \(26~

Dato : 21-12-03 14:34

Hej Newsgruppe.
Jeg har et problem med min gode gamle scanner.HP 5200C. Den vil ikke scanne
i Xp Pro. Jeg har hentede de '' nye '' drivere ( sj662eng ) på nettet.
Scanneren bliver genkendt af xp, den starter op, men stopper efter ca. 5
sek. Derefter sker der intet. Det virker som et driver problem, så jeg har
prøvet at installere driverne ca 5 gange. Uden bedre resultat. Håber nogle
af jer dygtige gutter har hørt om problemet før. Ps der er det samme problem
med de indbyggede Xp drivere. Kan det være min scanner der er kaput??
Med venlig hilsen.
Torben.

Fra : HKS

Dato : 21-12-03 22:42

"Torben Davidsen (2620)" <torben-davidsen@FJERNtdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
problem
> med de indbyggede Xp drivere. Kan det være min scanner der er kaput??

Måske, jeg har selv den samme scanner, den er jo ok selv om den er nogle år
gammel.

Bruger selv de samme drivere osse og der er ingen problemmer, har haft den
kørende sammen med de sidste 4 bundkort jeg har haft og det kører bare.

Ved desværre ikke hvordan jeg mere skal hjælpe udover at sige jeg bare har
installeret mine drivere til den og så det program fra HP der følger med og
det virker.