Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af brugt kamera
Fra : Morten Sylvest Olsen

Dato : 19-04-01 08:47

Hej..

Jeg har fundet ud af at jeg simpelthen ikke har råd til at købe et nyt
SLR kamera med en linse der ville være mærkbart bedre end min P&S, og
har derfor besluttet mig for at købe noget brugt af ældre dato.

Men jeg er ikke den store kender af foto-udstyr, og kunne godt bruge
nogle råd til hvad man skal kontrollere kameraet for når man køber
brugt, for ikke at købe en "citron".

Mvh Morten

Fra : Kim Østrup

Dato : 20-04-01 17:52

Morten Sylvest Olsen <NOSPAM@morten.pbk.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9bm55q$15le$1@news.net.uni-c.dk...
> [...]

> Men jeg er ikke den store kender af foto-udstyr, og kunne godt bruge
> nogle råd til hvad man skal kontrollere kameraet for når man køber

Hvis du ikke er kender må det bedste råd være at købe brugt i en
forretning - eksempelvis Fotografica eller Foto/C. Man betaler en smule
mere end man sædvanligvis kan købe til på det private brugtmarked, men
der er til gengæld altid en eller anden form for garanti - ex. 1 eller 3
mdr.

Jeg har f.eks. set et Nikon F70 hos Foto/C til 2.295 - det synes jeg sgu
er billigt - det er der vist endnu - og det er med 1 års garanti og 2
måneders fri ombytningsret!

Besøg www.fotoc.dk

> Mvh Morten

Held og lykke med at handle.