MS Windows
briani 27239
XP update gemmes på brænderplade ?
Fra : kh

Dato : 20-12-03 16:02

Vil gerne hente XP Pro (dansk) update komplet og gemme på en brænderplade så
jeg ikke hvergang jeg formatterer skal hente hele "lortet" igen...

Kan det overhovedet lade sige gøre?

Landsbytossen

Fra : Thomas Madsen

Dato : 20-12-03 23:07

kh skrev:

> Vil gerne hente XP Pro (dansk) update komplet og gemme på en
> brænderplade så jeg ikke hvergang jeg formatterer skal hente hele
> "lortet" igen...

Hvis du mener SP1a så:
<http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/servicepacks/sp1/network.asp>
Vælg sprog ude i højre side.

Der er dog kommet _mange_ opdateringer siden SP1a. Se evt.:

Madsen.

Fra : Hans Paulin

Dato : 20-12-03 23:21

kh skrev:

> Kan det overhovedet lade sige gøre?

....har jeg lige gjort...

....fordi det var en nyinstallation lå det stadig i "midlertidige
filer"...
Hans

Fra : hcma

Dato : 21-12-03 12:28

"kh" <femfinger@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Vil gerne hente XP Pro (dansk) update komplet og gemme på en brænderplade

> jeg ikke hvergang jeg formatterer skal hente hele "lortet" igen...
>
> Kan det overhovedet lade sige gøre?
>
> Landsbytossen

"Man går ind på http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

så vælges under Andre Indstillinger: "Gør WindowsUpdate personlig" og sætter
markering ved "Vis hyperlinket til Windows Update-kataloget under Se også"

Hvis ikke du er sikker på, hvilke opdateringer du mangler, så klik på "scan
efter opdateringer" og når den er færdig, ser du hvilke, den har fundet, og
noterer dig numrene.

Derefter går du ind under "Se også" - "windows Update katalog" - "Søg efter
opdateringer til Windows" - vælger din Windows version og klikker "søg" og
"vigtige opdateringer" og finder den/de ønskede, klikker "tilføj" og går til
"gå til overførselskurv"
Der vælger du "gennemse" og vælger hvor opdateringen skal gemmes."
klippet fra: http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#gem_updates
m v h

Fra : kh

Dato : 21-12-03 12:51

I er simpelthen Super Duper Dygtige.....
Takker rigtig mange gange og ha`en GOD JUL

LandsbyTossen

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 21-12-03 17:04

"kh" <dur_ikke@skit.pyt> skrev i en meddelelse
> I er simpelthen Super Duper Dygtige.....
> Takker rigtig mange gange og ha`en GOD JUL
>
> LandsbyTossen

[klip]

....eller osse tar du den direkte vej; gå ind på dette link og følg
vejledningen - så kan du indstallere XP med SP1 i eet hug - hver gang
http://www.wintip.dk/xp/guides/spcd/index.htm
--
Mvh

Fra : Toki Lee

Dato : 21-12-03 17:59

Den nemmeste måde er at google "AutoPatcher XP". Installer den efter man har
installeret SP1 :)

Glædelig Jul!
Toki