MS Windows
briani 27239
hjælp med installation
Fra : kirsten

Dato : 20-12-03 08:08

Jeg kører xp pro fuldt opdateret på en gammel P3 og efter at have haft
lidt problemr med følgende.

1) efter nogen tid bruger min firewall næsten 100 % cpu usage ,dette er
uafhængigt af firewall prducent

2) problemer med at installere krypterings, software hvilket kommet til
udtryk i at software går ned, når der skal formateres på kryptet disk.

derudover fungere den udemærket, men for at løse mit firewall problem ville
jeg lave en repair ,men det viser sig nu at min pc fryser under denne repair
og derefter ikke kan komme ud af repair rutinen.
Er der nogen der ved hvad ovenstående både repair og firewall fejl kan
skyldes og hvordan jeg afhjælper denne.
venlig hilsen
/kirsten

Fra : M. Jørgensen

Dato : 20-12-03 22:58

"kirsten" <donner@b2mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og derefter ikke kan komme ud af repair rutinen.
> Er der nogen der ved hvad ovenstående både repair og firewall fejl kan

Du har vel slået xp's fierwall fra så den ikke kører sammen med en anden
software firewall?

Fra : kirsten

Dato : 21-12-03 18:06

Jeg køre ikke med xp's firewall så det er næppe den der driller !
/kirsten