MS Windows
briani 27239
Bargain melding
Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 19-12-03 16:18

Hej med jer!
Ja jeg ved ikke om dette hører under denne gruppe, men jeg får ofte
fejlmelding om at bargain har fundet en fejl og her kommer hvad der står der
hvor jeg kan se hvad den fejlreporterer.
Fejlsignatur:
AppName: Bargains.exe Appver.1.0.0.1 Mod Name Bargain Exe Mod Ver 1.0.0.1
Offset:0.0.1cf05
Reporterer
Fejl reporten indeholder følgende: Oplysninger om tilstanden for Bargains,
da problemet opstod; Operativsystemets version og computerens hardware; det
digitale product-id, som kan bruges til at identificere din licens samt
computeren IP-adresse

Venlig hilsen

Birgitte

Fra : Martin Schultz

Dato : 19-12-03 17:17

On Fri, 19 Dec 2003 16:17:45 +0100, "Birgitte Elisabeth Stampe Jensen"
<bir.jensen@mail.dk> wrote:

> [...]
>fejlmelding om at bargain har fundet en fejl og her kommer hvad der står der
>hvor jeg kan se hvad den fejlreporterer.

Programmet bagain som du har installeret på din computer er gået ned.
Afinstaller det eller kontakt producenten for at finde ud af hvorfor.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Peter

Dato : 19-12-03 19:10

"Birgitte Elisabeth Stampe Jensen" <bir.jensen@mail.dk> skrev i en
meddelelse news:3fe3169a$0$95029$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
det
> digitale product-id, som kan bruges til at identificere din licens samt

Alle dine problemer løses sikkert med af få det program fjernet. Det du har
installeret er et "direct-marketing adware application". Du kan læse mere om
programmet her:
http://vil.nai.com/vil/content/v_100881.htm.

Gå ind på www.lavasoft.de og download AD-aware, husk også at downloade sidst
nye .ref fil og evt. dansk sprogpakke. AD-aware kan ikke fjerne alt, men vil
være en god hjælp i de fleste tilfælde.
Et andet program, der går mere i dybden er Spybot, som kan hentes her:
http://www.safer-networking.org/

Peter B