MS Windows
briani 27239
Autologon i Windows XP Pro
Fra : BorreBoy

Dato : 19-12-03 08:24

Hejsa.

Jeg har lige haft computeren formateret, og det virkede fint bagefter.
Så installerede jeg ALT fra Windows Update, og nu spørger Windows altid,
hvilken bruger, der vil logge på, når Windows startes.
Jeg kan ikke finde ud af, at slå det fra (det er kun mig, der bruger
computeren, og der er kun én bruger).

/Thomas.

Fra : Rune \(7800\)

Dato : 19-12-03 10:07

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvilken bruger, der vil logge på, når Windows startes.
> Jeg kan ikke finde ud af, at slå det fra (det er kun mig, der bruger

Prøv her:

http://tweakxp.com/tweak168.aspx

Rune

Fra : BorreBoy

Dato : 19-12-03 10:51

"Rune (7800)" <gustne_rune*SLET*@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Prøv her:
>
> http://tweakxp.com/tweak168.aspx

Det var noget lort. Nu er der oprettet en administrator som jeg ikke kan
slette, og Windows logger automatisk på den.
Jeg kan godt gå tilbage, så det var som før, men så skal jeg jo vælge mig
selv hver gang computeren starter.

Fra : Martin Schultz

Dato : 19-12-03 11:40

On Fri, 19 Dec 2003 10:51:07 +0100, "BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk>
wrote:

>"Rune (7800)" <gustne_rune*SLET*@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Det var noget lort. Nu er der oprettet en administrator som jeg ikke kan
>slette, og Windows logger automatisk på den.
Administratoren har hele tiden været der men du kan disable den hvis
du vil det.

ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-12-03 15:07

In article <bruhmf$1nb8$1@news.cybercity.dk>, borreYYY@lucasfilm.dk
says...
> Det var noget lort. Nu er der oprettet en administrator som jeg ikke kan
> slette, og Windows logger automatisk på den.

Men TweakUI kan du bestemme hvem der skal logge på automatisk.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : hcma

Dato : 19-12-03 13:02

> [...]
> hvilken bruger, der vil logge på, når Windows startes.
> Jeg kan ikke finde ud af, at slå det fra (det er kun mig, der bruger

http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#slet_logon
m v h
hc

Fra : Jens

Dato : 20-12-03 12:21

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> skrev i en

> Jeg kan ikke finde ud af, at slå det fra (det er kun mig, der bruger
> computeren, og der er kun én bruger).

Start - kør / "controll userpasswords2" uden "èr, marker din konto, fjern
øverste "v" og tryk anvend. efter indtastning af eventuelt password trykkes
ok.

Mvh Jens