MS Windows
briani 27239
Virtuel diskette til fremstilling af boot-~
Fra : Ole Nielsby

Dato : 18-12-03 19:45

Neros metode til fremstilling af bootbare skiver indebærer at man laver
en boot-diskette som derefter kopieres på CD'en/DVD'en.

Nu har jeg skaffet mig en maskine uden diskettedrev - og gider egentlig
ikke skaffe et diskettedrev med det ene formål, en sjælden gang imellem
at fremstille en boot-diskette.

Nogen der ved om det er muligt at gennemføre ovenstående proces med
et virtuelt diskettedrev? Hvilket?

ON/Fjern sneglen fra min svaradresse

Fra : Leony

Dato : 19-12-03 17:46

In news:3fe1f58c$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Ole Nielsby <ole.nielsby@snailmail.dk> typed:

> Neros metode til fremstilling af bootbare skiver indebærer at man
> laver en boot-diskette som derefter kopieres på CD'en/DVD'en.

Der findes andre måder at lave en bootable cd på:
http://www.nu2.nu/bootcd/

> Nu har jeg skaffet mig en maskine uden diskettedrev - og gider
> egentlig ikke skaffe et diskettedrev med det ene formål, en sjælden
> gang imellem at fremstille en boot-diskette.

Tja, personligt synes jeg ikke det ville være besværligt eller dyrt, når
det kun er en gang i mellem.

Har du ikke en ven/familiemedlem/kollega som har et diskettedrev og en
brænder, så kan du fremstille disken hos dem.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Ole Nielsby

Dato : 19-12-03 20:59

Leony <leonyremovethis@tiscali.dk> skrev:

> Der findes andre måder at lave en bootable cd på:
> http://www.nu2.nu/bootcd/

Takker - det var det jeg søgte.

ON/Fjern sneglen fra min svaradresse

Fra : Leony