MS Windows
briani 27239
Muligt at "kombinere" 2 NICs til én?
Fra : Taba

Dato : 18-12-03 15:39

Er det muligt i WinXP Pro at "sætte" 2 100mbit NICs sammen til én og derved
opnå 200mbit? Hvis ja: Hvordan?
(Via Network Bridge står at forbindelsen kun er 100 mbit, så umiddelbart kan
jeg ikke se at det kan lykkes via den funktion, men kan det godt være at den
kun siger 100mbit fordi switch'en der er sat til er på 100mbit....?)

/Taba

Fra : Sander

Dato : 18-12-03 20:03

Hvorfor ikke bare købe et 1000 mbit NIC
Sander.

Fra : Jacob Jensen

Dato : 18-12-03 21:01

Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men drejer denne tråd ikke om
det i det hele taget kan lade sig gøre? Og ikke så meget om rent faktisk at
nå op på den hastighed ved f.eks. at "hoppe over hvor gæret er lavest" og
købe et 1000mbit NIC...

Mvh
Jacob Jensen

Fra : Taba

Dato : 18-12-03 23:27

> [...]
at
> nå op på den hastighed ved f.eks. at "hoppe over hvor gæret er lavest" og

Jo

/Taba