MS Windows
briani 27239
Vågner ikke efter at være gået i hi
Fra : Henrik Dissing

Dato : 18-12-03 13:49

Min XP Pro maskine kan pludselig ikke længere huske når den er gået i hi.

Når jeg vælger "Hibernate" funktionen, ser alt ud til at være normalt. Dvs.
der står "Hibernating..." på skærmen mens disken snurrer lystigt et kort
øjeblik, hvorefter den slukker.

Men når jeg så tænder igen, starter Windows helt normalt op. Siden jeg blev
opmærksom på problemet, har det været helt konsekvent. Det har i øvrigt
virket fint indtil for nyligt.

Jeg kan ikke komme i tanke om noget som jeg har gjort der skulle kunne
udløse sådan en adfærd, bortset fra at jeg har loadet BIOS defaults. Er der
noget i BIOS som jeg skal tjekke?

Min maskine:

Gigabyte GA-8KNXP 875P
P4 3GHz/800
1GB Kingston PC3500 Dual DDR
2 IBM 60GB IDE/ATA diske i RAID-0 array
Excalibur Radeon 9800 XT 256MB
Terratech DMX XFire 1024

Windows XP Pro SP1, fuldt opdateret
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Lacrimosa

Dato : 19-12-03 00:42

"Henrik Dissing" <sorry@drowned.in.spam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
Dvs.
> der står "Hibernating..." på skærmen mens disken snurrer lystigt et kort

Hejsa
På mit bundkort(Abit) er der noget der hedder "suspend to ram" inde i bios
som skal være sat til for at min comp kan gå i dvale, så det kunne være du
skulle kigge lidt i bios?