MS Windows
briani 27239
Omdøbning af sharenavn i Windows XP
Fra : Jens Jensen

Dato : 17-12-03 17:41

Er der en venlig sjæl, der ved, om man kan omdøbe det sharenavn, man i WXP
kan give delte drev. Jeg har selvfølgelig søgt i den indbyggede hjælp - dog
uden resultat.
XP-PRO - FAT og NTFS.

v.h.

jj

Fra : Hans

Dato : 17-12-03 17:50

"Jens Jensen" <wordeksperten@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan give delte drev. Jeg har selvfølgelig søgt i den indbyggede hjælp -

Slet det og opret et nyt.

/ Hans

Fra : Jens Jensen

Dato : 17-12-03 18:00

Tak. Det syntes jeg, jeg havde prøvet, men nu virker det ihvertfald, så jeg
har sovet i timen. Sorry.

/jj