MS Windows
briani 27239
W2K: Kan ikke gendanne slettet fil
Fra : BJ Denmark

Dato : 17-12-03 09:58

Via "FileRecover" har jeg hentet en 139 MB slettet fil frem igen, som blev
slettet fra skraldespanden ved en fejl.

Filen har et filnavn dc8809.dbx. Imidlertid fremkommer den ikke på listen
over slettede filer i papirkurven - heller ikke hvis jeg "manuelt" prøver at
flytte filen ned i mappen "Recycle".

Jeg har forsøgt at hente filen med sit nuværende navn ind i OE, men "no can
do so".

BJ

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet
"Du er en idiot" får nogen til at indse, at de ikke har ret.

Fra : Kurt Daniel Conradse~

Dato : 17-12-03 11:51

Måske denne virker ved det ikke, men du kunne prøve.... Mvh. Kurt

Fra : BJ Denmark

Dato : 17-12-03 12:06

"Kurt Daniel Conradsen" <non@non.non> skrev i en meddelelse
> Måske denne virker ved det ikke, men du kunne prøve.... Mvh. Kurt

Tusind tak - jeg prøver i aften!

BJ.