MS Windows
briani 27239
at boote windows 95
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 16-12-03 23:23

Problemstilling: Jeg står med en Windows95-cdrom, som ikke kan boote
direkte ved opstart af maskinen. Jeg skal derfor bruge en floppy som
kan boote, aktivere cdrom-drevet, så jeg kan starte setup.

Men hvordan laver jeg en bootdisk til Win95 med cd-drivere? Jeg har en
gammel Win95-maskine stående, men når jeg laver

format a: -s

laver den bare en bootbar disk uden cd-drivere.

-j

--
Viden bliver ikke mindre af at blive delt - tværimod!
http://www.akademiskopgavebank.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-12-03 23:48

http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : ll

Dato : 16-12-03 23:49

> [...]
> gammel Win95-maskine stående, men når jeg laver
>
> format a: -s
>
> laver den bare en bootbar disk uden cd-drivere.

Her er lige et link til en side med en boot disk med cd driver.

http://www.putergeek.com/downloads/

/J