MS Windows
briani 27239
Kan ikke slette printerkø
Fra : Angus

Dato : 16-12-03 15:26

Hej.
Jeg har et job i min printerkø som der ikke vil udskrives, men jeg kan
heller ikke slette jobbet. Har prøvet at resette PC'en, men der er stadig et
job i printerkøen. Jeg kører Win XP. Er der andre steder jeg kan slå det job
ihjel.
Mvh Lars

Fra : Hans

Dato : 16-12-03 15:31

"Angus" <lars@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
et
> job i printerkøen. Jeg kører Win XP. Er der andre steder jeg kan slå det

Du kan stoppe din print spooler under Tjenester, og derved få adgang til at
slette printfilen.

/ Hans

Fra : Angus

Dato : 16-12-03 22:09

> et
> job
>
> Du kan stoppe din print spooler under Tjenester, og derved få adgang til
> [...]

Hej Hans
Mange tak for hjælpen. Jeg fik stoppet min print spooler under tjenester.
Mvh Lars

Fra : Misser007

Dato : 16-12-03 15:34

> [...]
et
> job i printerkøen. Jeg kører Win XP. Er der andre steder jeg kan slå det

Hvad hvis du under kontrolpanel/printere sletter den aktuelle printer og
opretter den igen? Sådan har jeg engang fået det til at virke
Måske den ikke mest geni-agtige måde Men hvis det virker er det da
ligemeget!

God jul!

Hilsen Trine