MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Visning af forskellige filtyper
Fra : Lars

Dato : 16-12-03 11:01

Hej NG

Er der nogen der ved hvorfor win 2000 ikke vil gemme en gif fil??

Et ex. Hvis en bruger laver en tegning i paint og vil gemme sin tegning som
*.gif siger win2000 at den ikke kan gemme formatet.

Håber på hurtig svar.

Lars

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://www.giantcompany.com

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 16-12-03 11:49

Lars wrote:
> [...]
>
> Et ex. Hvis en bruger laver en tegning i paint og vil gemme sin
> tegning som *.gif siger win2000 at den ikke kan gemme formatet.

Er M$ Office installeret på maskinen? Mener det er et krav: Jeg har, og
har ingen problemer med at gemme *.gif i paint.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Lars

Dato : 16-12-03 12:12

MS-Office 2000 er installeret på maskinen, men som alm. bruger kan den ikke
gemme i gif.
Gør jeg det med adm. rettigheder så har jeg ingen problemmer.

Fra : Dieter Lauff

Dato : 16-12-03 19:57

Du skriver, at den ikke kan gemme *.gif
Er det rent faktisk det du skriver, eller bruger du et navn i stedet for *?

mvh
Dieter

Fra : Lars

Dato : 17-12-03 12:03