Skærme
Fijala 3554
IBM G96 Stealth Black - prisfald.
Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 19-04-01 08:24

Hej.

For nogen tid siden var der en her i gruppen, der spurgte efter monitors
i sort finish og nævnte i den sammenhæng subj.

Ifølge edbpriser.dk er den faldet med 57% fra 12.754,- til 5.372,- hos
ITButikken.

Jeg ville blot nævne det i tilfælde af at manden stadig leder, og jeg
kan ikke finde det gamle indlæg.

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : Lasse

Dato : 19-04-01 10:01

"Jesper Kollerup Jensen" <jesper@kollerup.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ITButikken.
>
> Jeg ville blot nævne det i tilfælde af at manden stadig leder, og jeg

Tak for hjælpen Jesper!
Det er desværre for sent, da jeg allerede har købt en SONY G400 - G96
kostede 7000,- da jeg købte min SONY... Havde jeg bare ventet...

Men der er nok andre som får glæde af din info - til den pris er det vist
bare at bestille den!

Mvh
Lasse

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 19-04-01 13:15

"Lasse" <ldan97@hotmail.com> wrote in message
> "Jesper Kollerup Jensen" <jesper@kollerup.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for hjælpen Jesper!

Det var skam så lidt!

> G96 kostede 7000 da jeg købte min SONY. Havde jeg bare ventet...

Sådan tænker jeg også hver gang jeg smider nye processorer i en af mine
maskiner og der ugen efter sælges den samme CPU til den halve pris. Man
kommer bare ingen steder ved hele tiden at vente...

> Men der er nok andre som får glæde af din info

Det håber jeg da!

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : PER BRUUS

Dato : 19-04-01 21:25

Det kan så lige undre en, at hvis man går til www.ibm.dk
Så er den vejl. pris godt 5100,00
Så dem der sælger den til over 12000,00 må grine hele vejen til banken.

Per Bruus
Danlux@get2net.dk

Fra : MJ

Dato : 23-04-01 17:43

Køb denne skærm eller dens eftefølger p96, det er simpelthen de bedste
skærme jeg har set.

Mads