JCheckBox blokering
Fra : Jan Jensen

Dato : 11-12-03 23:21

jeg har en række JCheckBOX'x hvoraf kun en må kunne afmærkes adgangen,
hvordan håndteres dette ?
på forhånd tak

Fra : Peter Lind

Dato : 11-12-03 23:32

Jan Jensen wrote:
> jeg har en række JCheckBOX'x hvoraf kun en må kunne afmærkes adgangen,
> hvordan håndteres dette ?

Øh, skal du mon så ikke bruge JRadioButton istedet for? Hvis man alligevel
kun må markere en enkelt, så giver det ikke megen mening at bruge JCheckBox.
Men til JRadioButton bruger man en ButtonGroup (læs om den i APIen), måske
virker den også til JCheckBox, hvis du absolut vil bruge sådan en.

Peter Lind

Fra : Peter Lind

Dato : 11-12-03 23:32