Serverfejl ved åbning
Fra : Peter Pedesen

Dato : 19-12-03 12:50

GletscherHej
Jeg er nybegynder med at skulle lave en hjemmeside så det er nok et tumpe
spørgsmål jeg kommer med.
Problemet er at jeg har lavet en hjemmeside som ser ud til at virke ganske
udmærket i mit eget frontpage program men når jeg så ligger det på en CD og
vil vise det på en anden PC som også har Frontpage 2002 som min egen, kommer
den med en fejlmeddelelsen:
Serverfejl: Serverudvidelsen kunne ikke få adgang til filen" D:\
Butikken\_vti_pvt\service.lck". Kontroller filtilladelserne.
Hvad kan det være ? Jeg har plovet et par bøger igennem i Frontpageefter
svar ?

Venlig hilsen
Peter Pedersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-12-03 13:04

"Peter Pedesen" <peterr@pede.dk> skrev :

> [...]
> Serverfejl: Serverudvidelsen kunne ikke få adgang til filen" D:\
>Butikken\_vti_pvt\service.lck". Kontroller filtilladelserne.

Når det ligger på en cd, så kan der jo ikke skrives til filerne,
gætter på at det er fejlen.
--
Knud

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-12-03 13:54

Som Knud siger virker det ikke på en CD, Så kopier alt til HD inden du
prøver at arbejde på det igen i FP.

Fra : Peter Pedesen

Dato : 19-12-03 17:45

Ok, tak det vil jeg prøve