Flytte scrollbar
Fra : Nismo

Dato : 18-12-03 23:49

Hejsa i gruppen.

Jeg håber at jeg kan få lidt hjælp af jer herinde.
Jeg vil gerne ha' flyttet scrollbar'en fra højre side til venstre side i en
ramme.
Håber der er en/nogen der har en løsning og gider at hjælpe mig.

På forhånd tak.
Nismo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-12-03 00:05

"Nismo" <nissansunny@ofir.dk> skrev :

>Jeg vil gerne ha' flyttet scrollbar'en fra højre side til venstre side i en
>ramme.

Virker kun i IE og du er nødt til at kopiere det ind i
htmlvisning.

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<title>venstre scroll</title>
charset=iso-8859-1">
body   {direction: rtl}
..indhold   {direction: ltr}