Inkluder side fra nettet
Fra : Verner Stormgaard

Dato : 17-12-03 05:51

Jeg bruger Frontpage 2000. Kan jeg hente en side fra nettet og sætte den ind
på en af mine sider? Altså i stedet for et hyperlink til at hente siden når
man klikker, skal siden hentes ind automatisk når min side åbnes.

Hilsen Verner

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-12-03 12:22

Ja, hvis det er en side i dit websted, ellers ikke.

Fra : The Mike

Dato : 17-12-03 17:13

sludder, hvis jeg indsætter
<iframe src="http://ekstrabladet.dk" width="100%" height="100%"
frameborder="0"></iframe></p>

så henter den da ekstrabladet.dk og den ligger da ikke på min side

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-12-03 19:28

Så er den heller ikke sat ind i siden men er i en frame.

Fra : The Mike

Dato : 20-12-03 20:57

On Wed, 17 Dec 2003 19:28:18 +0100, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>Så er den heller ikke sat ind i siden men er i en frame.

er det ikke to sider af samme sag ?
Som jeg læser det oprindelige spørgsmål ville han have en side fra et
fremmede websted ind på sin side. Min metode er måske ikke så "stue
ren" men det virker efter hensigten.
Hvis du laver en helsides frame så vil brugeren af side jo ikke
bemærke forskellen, altså udover at det kan være en kendt side der
pludseligt dukke op på det forkerte sted.

Fra : Verner Stormgaard

Dato : 20-01-04 17:26

"The Mike" <mike@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> er det ikke to sider af samme sag ?
> Som jeg læser det oprindelige spørgsmål ville han have en side fra et
> fremmede websted ind på sin side.

Det er lige nøjagtig det jeg gerne vil og jeg har brugt dit forslag. Mange
tak for ideen.

Hilsen Verner