Webkomponent; Side baseret på tidsplan
Fra : Denn!s H

Dato : 14-12-03 13:31

Hej

Jeg har en side i FP2002, som skal ændre indhold i to dage.
Derfor ville jeg indsætte webkomponenten Side baseret tidsplan.
Men jeg kan ikke få det til at virke. Indholdet skifter ikke.

Er der noget som jeg skal gøre, når jeg har indsat webkomponenten?
Eller er der noget som skal være aktiv på mit domæne, som ændre side
indholdet?

--
Denn!s

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-12-03 19:13

Du skal lave en Tools | Recalculate Hyperlinks når indholdet skal
skifte.