Nyheder på frontpage hjemmeside fra anden ~
Fra : Ole

Dato : 12-12-03 18:38

Hej

Jeg har bl.a. set dette link

http://www.1klik.dk/addurl/in-a-box/nyheder/

hvor man på sin egen hjemmeside ved at få noget html code kan få daglige
nyheder på sin hjemmeside.

Nu kunne jeg så godt tænkte mig nogle sportsnyheder et eller andet sted fra,
og det tilbyder 1klik.dk netop desværre ikke.

Kender I nogle andre steder, hvorfra dette er muligt ?

Mvh
Ole

Fra : Nismo

Dato : 14-12-03 16:21

http://www.e-pressen.dk/ticker.php

Nismo

Fra : Klaus Jensen

Dato : 14-12-03 22:37

> Kender I nogle andre steder, hvorfra dette er muligt ?

www.sportenkort.dk

MVH

Klaus