Import af filer (afviser)
Fra : Brian Jensen

Dato : 11-12-03 19:10

hej
Jeg har et problem med at jeg pludselig ikke kan importere filer og mapper
mere.
Der kommer en advarsel hvor der står :

Der opstod en fejl under forsøget på at få adgang til Frontpage Web-filerne.
Hvis du er en bruger med rettigheder til oprettelse og redigering af
Web-stedet på Web-serveren, skal du kontakte den Web-ansvarlige. Hvis du er
den Web-ansvarlige, skal du krontrolere systemlogbogenpå serveren for at
finde flere oplysningerom fejlen.

Hvad kan fejlen være !!!???
Hilsne Brian

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-12-03 20:28

Find og slet Frontpages cache filer (*.web). Prøv derefter igen.

Fra : Brian Jensen

Dato : 12-12-03 19:02

Det blev jeg ikke så meget klogere af Hvor finder man de der
Frontpage cache filer ? ( og hvad er cache filer ? )

www.life-of-brian.dk

Hilsen Brian

Fra : hcma

Dato : 13-12-03 00:57

"Brian Jensen" <lob@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Det blev jeg ikke så meget klogere af Hvor finder man de der
> Frontpage cache filer ? ( og hvad er cache filer ? )
>
> www.life-of-brian.dk
>
> Hilsen Brian

cache = depot, gemte filer som bare kan slettes i dette tilfælde.
Søg på *.web De ligge typisk i C:\Documents and Settings\bruger\osv......
m v h
HC

Fra : Bente

Dato : 13-12-03 09:22

Er det letteste ikke at søge lokalt på computeren. dvs. åbne start- søg-alle
filer og mapper og uder filnavn blot skriver *.web. Det virkede hos mig.