Nyheder fra en anden side på min HP ?
Fra : Nismo

Dato : 06-12-03 14:24

Halløj i gruppen.

Jeg vil gerne have nogen nyheder på min hjemmeside, og jeg har nogen fra
E-Pressen, men vil gerne ha' nogen fra www.kendte.dk, jeg ved godt jeg bare
kan linke til siden men jeg vil gerne ha' lavet så set kun er selve området
med selve nyhederne der kommer på min side.

Håber der er en/nogen der kan hjælpe mig.

På forhånd tak.

Nismo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-12-03 14:41

"Nismo" <nissansunny@ofir.dk> skrev :

> [...]
>kan linke til siden men jeg vil gerne ha' lavet så set kun er selve området
>med selve nyhederne der kommer på min side.

Det første du skal gøre er at bede kendte.dk om lov, det er ikke
tilladt at lade andres sider fremstå som en del af ens egen side
uden tilladelse.

Iøvrigt kan du ikke det du ønsker, så du skal have et script fra
siden, som kan linke til selve indholdet.
--
Knud

Fra : Nismo

Dato : 06-12-03 14:47

Mange tak for svaret.

Nismo

Fra : Lars Raaby

Dato : 07-12-03 00:03

Nismo skrev bl.a.:
> [...]
> jeg vil gerne ha' lavet så set kun er selve området med selve
> nyhederne der kommer på min side.
>
> Håber der er en/nogen der kan hjælpe mig.

http://www.kendte.dk/webmasters.asp her kan du se koden som skal
sættes ind

/Lars
--
Der er kun 10 slags mennesker i verden:
Dem der forstår binært og dem der ikke gør.

Fra : Nismo

Dato : 07-12-03 02:05

Mange tak for svaret, så kom jeg lidt videre.

Nismo