Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tilslutning til TV?
Fra : Tommy Oksen

Dato : 21-12-03 23:24

Hej,
jeg er den lykkelige ejer af et Canon G5, og til dette hører også
et AV-kabel "AVC-DC100".

Jeg har prøvet at tilslutte dette til et TV med Video-IN og
Audio-IN stik, og det virker bare perfekt.

Desværre er der ikke sådanne stik på mit eget fjernsyn, men jeg
har nu hørt, at der skulle findes en form for adapter, så
scartstikket skulle kunne bruges.

Er der nogen der kender til dette? Og evt. hvor det kan købes?

--
Mvh. Tommy
http://www.hynding.dk/

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 21-12-03 23:32

Prøv at se hos www.thansen.dk, de har en masse af den slags.

Hilsen Hans - homepage: www.fotofritid.dk
klik på Coppermine logoet for at se nyeste billeder.

Fra : Tommy Oksen

Dato : 22-12-03 00:02

On Sun, 21 Dec 2003 23:32:10 +0100, "Hans Chr. Sørensen"
<hcstune-no-spam@yahoo.dk> wrote:

>Prøv at se hos www.thansen.dk, de har en masse af den slags.

Takker,
thansen har en til 29,-
Så det skulle vist være løst.

Fra : Niels

Dato : 21-12-03 23:43

Tommy Oksen wrote:
> [...]
> scartstikket skulle kunne bruges.
>
> Er der nogen der kender til dette? Og evt. hvor det kan købes?

De fleste foretninger der handler med tv har den slags, inkl. føtex og
bilka.

Mvh. Niels

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 21-12-03 23:45

On 2003-12-21, Tommy Oksen <hynding@jyde.dk> wrote:
> [...]
> scartstikket skulle kunne bruges.
>
> Er der nogen der kender til dette? Og evt. hvor det kan købes?

Det e rkorrekt. Køb et Sony mini-DV camcorder, og det følger med :)
Ellers burde enhver radio/tv biks kunne hjælpe.

Fra : Anders Pedersen

Dato : 22-12-03 10:21

On Sun, 21 Dec 2003 22:44:33 +0000 (UTC), Povl H. Pedersen wrote:

> Det e rkorrekt. Køb et Sony mini-DV camcorder, og det følger med :)
> Ellers burde enhver radio/tv biks kunne hjælpe.

Men de er bare dyrere
har oplevet en forskle på 40-60 kr.
--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : Morten Bested

Dato : 22-12-03 11:46

Jeg har købt sådan en her i bilka:
http://www.officeit.dk/templates/product.asp?productguid=502%2D18&searchstri
ng=%scart%

Hvis du køber sådan et sted, så kan du jo spare porto og sådan.

Fra : Tommy Oksen

Dato : 22-12-03 16:39

On Mon, 22 Dec 2003 11:46:19 +0100, "Morten Bested"
<morten@bested.net> wrote:

>Jeg har købt sådan en her i bilka:
>http://www.officeit.dk/templates/product.asp?productguid=502%2D18&searchstri
>ng=%scart%
>
>Hvis du køber sådan et sted, så kan du jo spare porto og sådan.

thansen har lige åbnet en butik i Svendborg, så jeg kikker der
ind, en af dagende.