LOTR:ROTK og DVD?!?
Fra : Jess Møller

Dato : 21-12-03 23:05

Hej!
Skal vi igen vente til August før den kommer på DVD, og vente helt til
November for SE eller...???

Fra : Martin Møller

Dato : 22-12-03 11:55

"Jess Møller" <jess.moeller@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
> Skal vi igen vente til August før den kommer på DVD, og vente helt til
> November for SE eller...???

Det tror jeg ikke du behøver at være bange for.

Martin

Fra : N/A

Dato : 22-12-03 12:31

Fra : Morten Bowman

Dato : 22-12-03 12:31

On Mon, 22 Dec 2003 10:48:51 +0100, Stefan Bruhn <spamfilter@ghashul.dk>
wrote:

>Det tror jeg godt du kan gå ud fra.

De andre gange har PJ været færdig med Ee i april

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-12-03 12:34

Morten Bowman wrote:

> De andre gange har PJ været færdig med Ee i april

Hvor har du det fra? Det er ikke mit indtryk.

/David

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 22-12-03 12:44

On Mon, 22 Dec 2003 12:34:00 +0100, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>Hvor har du det fra? Det er ikke mit indtryk.

Ej heller mit, men jeg trækker mit udsagn om at de nok først er klar til
November tilbage.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Morten Bowman

Dato : 22-12-03 14:49

On Mon, 22 Dec 2003 12:34:00 +0100, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>Hvor har du det fra? Det er ikke mit indtryk.

Det blev sagt på ekstramaterialet på TTT. Kan ikke huske af hvem, men det
var fra prod.holdet.
Men om det så tager længere tid med ekstramaterialet skal jeg lade være
usagt.