DVDpusheren - skal man handle der?
Fra : Andrew

Dato : 21-12-03 22:16

Hejsa

dvdpusheren.dk har tilbud på en dvd som jeg gerne vil eje og som jeg ikke
kan finde ligeså billig andre steder, så jeg er på nippet til at handle, men
jeg har hørt SÅ mange dårlige ting om dem - er der hold i rygterne - er det
et sted man skal handle, eller skal man bare holde sig langt væk fra dem?

Mvh Anders

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 21-12-03 22:27

Hej

Andrew wrote:
> [...]
> et sted man skal handle, eller skal man bare holde sig langt væk fra dem?

Om du vil handle der eller ej er selvfølgelig op til dig at vurdere. Men
en gennemlæsning af indlæg både her i gruppen og i dk.forbruger viser en
stor overvægt af negative indlæg. De er altid fulgt op af en lille
håndfuld "Jeg-har-købt-mange-film-uden-problemer"-indlæg.

Det sjove er, at folk er "vildt meget tilfreds" hvis varen leveres til
den tid som han selv angiver på hjemmesiden. Opstår der til gengæld
problemer er historierne helt horible at læse om.

Søg for eksempel i grupperne på Google for et overblik
http://groups.google.dk/groups?num=20&hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=dvd+pusheren&meta=&sa=N&tab=wg

Hvilken film er det og hvor meget er der faktisk at spare. Er det måske
kun et spørgsmål om få kroner eller kort tid før de andre også har
skiven til samme pris eller tilnærmelsesvis samme pris.

Jeg har handlet hos ham tre gange: første, eneste og sidste gang.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Andrew

Dato : 21-12-03 23:23

> Hvilken film er det og hvor meget er der faktisk at spare. Er det måske
> kun et spørgsmål om få kroner eller kort tid før de andre også har
> skiven til samme pris eller tilnærmelsesvis samme pris.

"Livet Er Smukt" til 95,- det er rimelig billigt, synes jeg!

Mvh Anders

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 21-12-03 23:26

In <bs56j4$oud$1@sunsite.dk> "Andrew" <andvalen@post.tele.dk> writes:

>"Livet Er Smukt" til 95,- det er rimelig billigt, synes jeg!

Vel, Axel-Music har den til 119,95
http://www.axelmusic.dk/productDetails/7393834138302

Mvh
Martin

Fra : Martin Trier Lund

Dato : 21-12-03 23:43

Hej Andrew

Du kan købe "Livet Er Smukt" for 106 kr. inklusiv forsendelse i Softxchange
http://www.softxchange.dk/docs/site/stock/showStockItem.asp?stockID=27817&mediaType=40&sort=4
Det er godt nok 11 kr. dyrere, men så er du også garanteret varen og nul
problemer, og du støtter endvidere ikke et af branchens brodne kar.

Mvh
Martin

Fra : Morbid Angel

Dato : 22-12-03 00:02

On Sun, 21 Dec 2003 23:23:23 +0100, "Andrew" <andvalen@post.tele.dk>
wrote:

>"Livet Er Smukt" til 95,- det er rimelig billigt, synes jeg!
>
>Mvh Anders

kan også købes hos proshop for 95,- de sender også portofrit.
http://www.proshop.dk/proshop/visprodukt.asp?id=7393834138302

Der har jeg aldrig haft problemer med at købe hos, til gengæld har jeg
som mange andre haft penge i klemme hos pusheren og det tog mig næsten
6 måneder efter at jeg truede med bål og brand til at få ham til at
slippe slanterne igen........

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : scoopboy

Dato : 25-12-03 23:51

Jeg har også haft mange problemer med Dvdpusheren. Vi snakker nok 5
gange, hvor jeg har haft problemer med dem. Den ene gang ville de ikke
refundere mine penge på en film, som de påstod de havde sendt til mig,
men som jeg aldrig havde fået. Jeg kæmpede i flere måneder med daglige
klagemails, og det værste var at de ikke engang gad at skrive tilbage.
Men til sidst fik jeg mine penge, ca. efter 4 måneder.

Inde på deres hjemmeside kan man se ens ordrestatus, og jeg har mange
gange prøvet at der stod at ordren var afsluttet, og så venter man
spændt på sin film. Men efter 3 uger har man stadig ikke fået den, og så
føler man sig lidt snydt.

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter M

Dato : 22-12-03 11:52

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message

> "Livet Er Smukt" til 95,- det er rimelig billigt, synes jeg!

Kan købes i Merlin og Bilka i deres 95,- eller 99,- DVD bunke!

Fra : Andrew

Dato : 21-12-03 23:28

> [...]
> stor overvægt af negative indlæg. De er altid fulgt op af en lille
> håndfuld "Jeg-har-købt-mange-film-uden-problemer"-indlæg.

Jeg tror faktisk ved nærmere eftertanke at jeg har det fint med at handle
hos pusheren! Han har nemlig til huse i Guldsmedgade Århus C - så hvis der
er problemer kan jeg jo bare tage ned og snakke med manden, istedet for at
skrive uden at få svar.

Så, jeg tar' chancen

God Jul

Mvh Anders

Fra : Kim Odgaard

Dato : 21-12-03 23:34

> [...]
> er problemer kan jeg jo bare tage ned og snakke med manden, istedet for at

Hvis du alligevel bor i nærheden kan du jo bare smutte ind i butikken.

Ved ikke om man kan snakke sig til rabat, han sparer jo porto ved handel
direkte i butikken

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-12-03 22:34

Andrew wrote:
> [...]
> et sted man skal handle, eller skal man bare holde sig langt væk fra dem?

Det må du jo vurdere med dig selv. Jeg har personligt aldrig haft problemer.

/David

Fra : Kim Odgaard

Dato : 21-12-03 23:05

dem?

Jeg har handlet der 4 gange og har ikke haft noget at klage over.

Fra : Martin Trier Lund

Dato : 21-12-03 23:34

Hej

Jeg kan på ingen måde anbefale DVD Pusheren, har 692 kr. til gode hos ham
for en Band of Brothers DVD boks, som jeg returnerede jævnfør mine 14 dages
returret. DVD Pusheren svarer endvidere ikke på e-mails, hvis du har et
mellemværende med ham, det er i hvert fald min erfaring.

Prøv endvidere at læse hvad andre kunder siger om DVD Pusheren på
FirmaChecks hjemmeside, det taler næsten for sig selv:
http://www.firmacheck.dk/Info.asp?website=www.dvdpusheren.dk

Ydermere har han kun en stjerne ud af fem på DVDPriser.dk under forhandler
barometeret, og dette er baseret på over 50 indberetninger.

Endvidere er DVD Pusheren dårlig til at emballere de DVD'er han udsender
(han sender alt i en standard konvolut også selv om du beder ham om noget
andet), så hvis du køber en DVD collection ala Band of Brothers eller
Indiana Jones trilogien, vil den med stor sandsynlighed være både bulet og
skrammet når du får den.

Hvis du efter at have læst dette alligevel vælger at handle hos DVD
Pusheren, vil jeg ønske dig held og lykke. Det er trods alt legitimt at gøre
sig sine erfaringer

Fra : Andrew

Dato : 21-12-03 23:40

> [...]
>
> Hvis du efter at have læst dette alligevel vælger at handle hos DVD
> Pusheren, vil jeg ønske dig held og lykke. Det er trods alt legitimt at

Jeg tror jeg besøger ham på tirsdag inde i Århus hvor han holder til, så kan
jeg jo gøre mine indkøb "fysisk" - skal jeg hilse fra dig?

Håber du får redet trådene ud

Mvh Anders

Fra : Martin Trier Lund

Dato : 21-12-03 23:46

LOL

Du må gerne hilse ham Hvis du kan afhente DVD'en fysisk, er der jo ikke
den store risiko, og da han endnu ikke har
snydt dig, kan jeg godt forstå, at du tager chancen Held og lykke.

Fra : ML-78

Dato : 22-12-03 08:43

> Jeg tror jeg besøger ham på tirsdag inde i Århus hvor han holder til, så kan
> jeg jo gøre mine indkøb "fysisk" - skal jeg hilse fra dig?

Køb den hellere hos www.proshop.dk. Som andre har nævnt har de filmen på lager
til 95 kr, og hvis du bestiller i dag, har du den sandsynligvis allerede i
morgen. Deres leveringstider og service er upåklagelig.

ML-78

Fra : Per

Dato : 22-12-03 10:49

> [...]
det
> et sted man skal handle, eller skal man bare holde sig langt væk fra dem?

Jeg vil ikke handle der! Kender en, der flere gange har ventet 1-4 uger på
at få en film, der stod var på lager! Én af gangene havde de endda trukket
pengene med det samme inden filmen var sendt hvilket er direkte ulovligt.