Mystiske brune pletter/skjolde på penis
Fra : Anders

Dato : 21-12-03 21:45

Hej
Jeg ville bare høre om nogen herinde kender noget til brune pletter/skjolde
på selve penis.
Jeg har testet mig for alle kendte kønssygdomme men denne er ikke iblandt
dem.
Kan det være noget andet såsom en infektion eller noget?

Mvh
Den unge fyr

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-12-03 10:18

Anders wrote:
> [...]
> iblandt dem.
> Kan det være noget andet såsom en infektion eller noget?

er du sikker på at det ikke bare er pigmentforandringer??

det er svært at komme med kvalificerede bud når du kun skriver at det er på
penis.... den består af flere forskellige dele ;)
drejer det sig om skaftet, hovedet, slimhinderne eller roden??

--
Knus, Sabina.
"What you know you can't explain. But you feel it. You've felt it your

Fra : P.N.

Dato : 22-12-03 11:25

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> penis.... den består af flere forskellige dele ;)
> drejer det sig om skaftet, hovedet, slimhinderne eller roden??

Er det ikke Aids hvor folk får alle de der mørke skjolde og pletter over det
hele. bliv straks testet. Dyrk ikke homosex, det er livsfarligt.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-12-03 15:38

P.N. wrote:
> Er det ikke Aids hvor folk får alle de der mørke skjolde og pletter
> over det hele. bliv straks testet. Dyrk ikke homosex, det er
> livsfarligt.

get a grip*G*
det er da lidt vildt at slynge om sig med ord som aids og lignende ud fra et
uskyldigt indlæg om pletter......
det mest sansynelige er nu engang pigmentforandringer...... det sker sku for
alle indimellem.....

Fra : Nicolai

Dato : 23-12-03 20:34

On Mon, 22 Dec 2003 11:24:40 +0100, "P.N." <pip160@hotmail.com> wrote:

>Dyrk ikke homosex, det er livsfarligt.

Suk. Og det er derfor der er mange heteroseksuelle der også får HIV?

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : P.N.

Dato : 23-12-03 22:40

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Suk. Og det er derfor der er mange heteroseksuelle der også får HIV?
>
> /Nicolai

Jamen kære bledreng det bliver homosex jo ikke mindre farligt af.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-12-03 22:48

"P.N." <pip160@hotmail.com> skrev :

>Jamen kære bledreng det bliver homosex jo ikke mindre farligt af.

Dyrk ikke heterosex, det er livsfarligt.
--
Knud

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 24-12-03 16:00

> Dyrk ikke heterosex, det er livsfarligt.

Dyrk ikke sex, det er livsfarligt!

Lars

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-12-03 16:31

On Wed, 24 Dec 2003 16:00:17 +0100, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote:

>Dyrk ikke sex, det er livsfarligt!

det kommer an på hvordan man onanere !!!
--

Mv.
Bo M Mogensen

" Så længe jeG er håbeløs er der håb
og der er Håb ENDNU "
ØSTKYST HOSTLERS !

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-12-03 16:43

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev :

>Dyrk ikke sex, det er livsfarligt!

Det er ihvertfald sikkert, at døden indtræffer på et eller andet
tidspunkt bagefter.
--
Knud

Fra : kjaer

Dato : 25-12-03 21:11

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Det er ihvertfald sikkert, at døden indtræffer på et eller andet
> tidspunkt bagefter.
Sådan plejer det da godtnok at være, men jeg har nu tænkt mig at gøre en
undtagelse.

Fra : Andropov

Dato : 22-12-03 11:34

P.N. skrev:

>Er det ikke Aids hvor folk får alle de der mørke skjolde og pletter
over det
>hele. bliv straks testet. Dyrk ikke homosex, det er livsfarligt.

Men som du selv skriver får folk mørke skjolde og pletter over hele
kroppen ved Aids (hudkræft). Men manden her har har det kun på
pikken....

Fra : sb

Dato : 22-12-03 16:22

"Anders" <tindborg@galnet.dk> wrote in message news:<GDnFb.6728$bS.5302@news.get2net.dk>...
> [...]
> dem.
> Kan det være noget andet såsom en infektion eller noget?

Fæces?

Fra : Anders

Dato : 22-12-03 21:44

Jeg er hetero og jo det er KUN på selve skaftet.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 22-12-03 22:17

"Anders" <tindborg@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er hetero og jo det er KUN på selve skaftet.

I følge visse statistikke dyrker flere heteroseksuelle analsex end
homosexuelle gør!

Lars

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 23-12-03 01:44

Lars Wagner Hansen wrote:
> "Anders" <tindborg@galnet.dk> skrev i en meddelelse
>
> I følge visse statistikke dyrker flere heteroseksuelle analsex end
> homosexuelle gør!

Det må vel forklares ved at der findes langt flere heteroseksuelle end
homoseksuelle, ikke?

Du får det jo til at lyde som om at heteroseksuelle RELATIVT (hvis der var
lige mange homoseksuelle og heteroseksuelle) oftere dyrker analsex end
homoseksuelle, hvilket er liiiiidt svært at forestille sig! ;-D

Og til Anders: Det lyder som en pigmentfejl? Tager du sol eller udsætter du
huden dernede for noget specielt?
Besøg under alle omstændigheder din læge, hvis du er i tvivl. Lad være med
at stole på lægfolk, når det kommer til medicinske spørgsmål.

Anders Peter Johnsen

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 23-12-03 07:45

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVETHISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3fe78fc6$0$69913$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Det må vel forklares ved at der findes langt flere heteroseksuelle end
> homoseksuelle, ikke?

Nej det var %-mæssigt.

> Du får det jo til at lyde som om at heteroseksuelle RELATIVT (hvis der var
> lige mange homoseksuelle og heteroseksuelle) oftere dyrker analsex end
> homoseksuelle, hvilket er liiiiidt svært at forestille sig! ;-D

Tja, hvad du kan forestille dig har jo ikke nødvendigvis noget med en mere
eller mindre videnskabelig undersøgelse at gøre.

Undersøgelsen, som jeg nok skal forsøge at finde igen, påstod at der
relativt var flere heteroseksuelle der dyrkede analsex end homoseksuelle,
hvor svært det så end er at forestille sig.

Lars

Fra : preben nielsen

Dato : 23-12-03 20:17

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3fe75f56$0$27475$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> "Anders" <tindborg@galnet.dk> skrev i en meddelelse
>
> I følge visse statistikke dyrker flere heteroseksuelle analsex
end
> homosexuelle gør!

Ja, det hører man tit herinde. Anyone care to document it ? Link ?

--
/\ preben

Fra : sb

Dato : 23-12-03 09:30

"Anders" <tindborg@galnet.dk> wrote in message news:<lIIFb.5914$oX2.2735@news.get2net.dk>...
> Jeg er hetero og jo det er KUN på selve skaftet.

Præcis. Det er der klumperne ender efter et stykke tids frem og tilbage... :)